Претражи овај блог

недеља, 13. август 2017.

Top 10 8



 Kao mlađa, nisam bila ljubitelj njegovih pesama, pošto mi zvučao

 jedno te isto. U današnjici sam promenila mišljenje i bila

 u pravu. Željko Samardžić je rođeni Mostarac i pevao u grupi 

 ,Rondo' (učestvovali su na Jugoviziji 1984. sa pesmom ,Linda' i

 bili 10. mesto). Kao solista, popularnost doživeo krajem

 devedesetih i danas, ima lepu i uspešnu karijeru.

 Fejsbuk stranica https://www.facebook.com/zeljkosamardzicofficial/




 1. Slutim (pesma sa 5. albuma ,Sudbina')



                                               
Ovu pesmu pre nisam volela zbog narodnjačkih elemenata

 (klavijature posebno). Željko je izveo ovu narodnjačku

 pop baladu odlično, a da je neko drugi opevao, ispalo bi 

 katastrofa.


 2. Sipajte mi još jedan viski (pesma sa 5. albuma)



                                                 
Ovo nije pesma o običnom sipanju pića, već je dosta osećajna i

 ozbiljna. 


 3. Srce porodično (pesma iz serije ,Porodično blago' 1998.)




 Pesmu je komponovao odlični Kornelije Kovač (inače, Kornelije 

 je bio kompozitor za ovu seriju). Dopala mi se cela pesma, zbog

 dubokih i važnih poruka i spada među najbolje pesme iz tv

 serija.


 4. 9000 ili ,Ja te volim više' (pesma sa 12. albuma ,Pokaži mi

 šta znaš' iz 2004.)

                          

 Odlična pesma koja je bila na Beoviziji 2004. (mislim i da bi

 sa njom dobro prošli na Evroviziji iste godine). Pesma ima 

 prijatan mediteranski zvuk+ pravi i valjani tekst.


 5. Pokaži mi šta znaš (pesma sa 12. albuma)


                          

 Refren je ovde najefektniji, a pesma bi bila prava za Budvanski

 festival ili Sunčane skale (oba su nedavno ugašena,a o tome neki

 drugi put).


 6. Ljubavnik (pesma sa 12. albuma)

                       

 Ovu pesmu su obrađivali bezbroj puta i pesma stoji samo 

 originalnom izvođaču. Željku.


 7. Zaustavite januar (pesma iz 2013.)
                       

 Željko se kroz pesmu gde je glavna tema početak nove godine,

 uspeo snaći u ovakvom novom zvuku. Pesma je milion puta od

 ,Januara', koju peva Ana Nikolić.


 8. Nisi ti za male stvari (pesma iz 2016.)

                           
Ova pesma podigne odlično raspoloženje i sam video iste je

 mnogo zabavan. Dobro je što su ovakvu pesmu dali Željku, a ne

 nekom drugom.


 9. Živi bili, pa videli (pesma sa 18. i poslednjeg albuma

 ,Kojim dobrom mila moja' iz 2009.')

                       

  Zanimljiv je tekst ove pesme i po mom mišljenju, trebala biti

 zastupljenija (da je češće puštaju na radiu).


 10. Mila (pesma iz 2017.)

                       
                          

 Ovde su odlično pomešani stilovi: balada, tamburica i pop.

 Bila bi odlična naslovna pesma za naš dramski film.

                                           


                              
                                            

Нема коментара:

Постави коментар