Претражи овај блог

понедељак, 21. август 2017.

Njegovo muzičko udaranje


 Rik Džejms (1948-2004) je bio američki muzičar i pevač. Imao

 buran život uz dosta poroka, blizak prijatelj Edija Marfija

 (o njihovoj originalnoj pesmi+ parodiji sam pisala na postu

 https://muaria.blogspot.rs/2017/04/original-ili-parodija-2-obe-su-zabavne.html) i

 originalni fank soul umetnik. Njegov poslednji album 

 ,Kickin' (,Udaranje') je objavljen 1989, ali je objavljivanje

 istog bilo zvanično odloženo (u Britaniji je bio promo, dok u

 Severnoj Americi uopšte nije objavljen). Objavljen je tek 

 2014 i jedino nema pesme ,School me' (,Školuj me').


                                            9 pesama

 Samo dve pesme mi se nisu dopale na ovom sjajnom fank soul

 albumu. Teach me (,Uči me') ima dosadan baladni soul zvuk i

 jedva sam preslušala istu. Get it wit (,Shvati to') je dosadna i

nezanimljiva pesma. Black and white (,Crno i belo') i Rock and

 roll eyes (,Rokenrol oči') nikad nisu bile objavljene zvanično, a

 obe pesme su sjajne. Možda bih u pesmi ,Rokenrol oči' 

 promenila pevača (tipa da je pevao Princ ili neko slične boje

 glasa), ali je Rik otpevao dobro.

 Ocena 9



                                                

Нема коментара:

Постави коментар