Претражи овај блог

понедељак, 14. август 2017.

Kid treba još da vežba+saradnja sa DeNirom



 Petar Rosandić je poznatiji kao Kid Pex (on je odrastao

 u Austriji). Izdao je 4 albuma, a na ovom postu ćete slušati 

 njegov 3.album ,Bečka škola' iz 2014. 



                                                   Ceo album

 Od 21. pesme, koliko ima na albumu, samo 5 su mi se dopale

 (,Nema veze' u saradnji sa Hartmann-om, ,Moj put' u saradnji

 sa Zrinkom, ,Ponekad', ,Daleko' u saradnji sa Mani Banani i

 Buldograp u saradnji sa Stokom). Kid Pex ima u većini pesama

 ubitačne matrice, a nije mi se dopao ceo album zbog nekih

 bezveznih rima i podsećao me na neke starije kolege ,repere'.

 Očekivala sam mnogo više od njega, a ne verujem da ću slušati 

 njegov sledeći album. On treba još da vežba+bolje sklapa rime.

 Ocena 4


 U saradnji sa našim reperom DeNirom (pravo ime mu je Danijel

 Mitrović) je pre 4 meseca odrepovao pesmu ,Fresh' (,Svež')




 Priznaću vam da prvi put čujem za tog DeNira i nisam

 impresionirana ni pesmom i videom. Nikad neću shvatati

 balkanske ,repere' što moraju da glume američke repere. Očekivala

 sam originalniji video, a i samo repovanje. Neću dati iks, pošto je

 ovde matrica svetlija tačka u pesmi.

 Ocena 2
                                               




Нема коментара:

Постави коментар