Претражи овај блог

недеља, 10. март 2024.

Švedski nacionalni izbor za Evroviziju 2024. 2/2

 



 Duo Skarlet je trebao imati direktan prolazak u finale!

 https://muaria.blogspot.com/2024/03/svedski-nacionalni-izbor-za-evroviziju.html.


 Ovde ću dati utisak o top 5 učesnicima (prvobitno sam mislila da

 navedem sve finaliste, ali sam se predomislila).



 1. Markus i Martinus- Nezaboravna


                                            

  Odlično je što ovaj dvojac konačno pobedio (trebali su pobediti

 prošle godine umesto Lorin) na nacionalnom izboru. Odličan im

 bio način nastupa (dok jedan peva strofe, drugi pleše), refrene su 

 doduše zajedno pevali, scenski nastup je super jak i oni će sigurno

 napraviti jak šou kao domaćini u finalu Evrovizije.


  Ocena 12



  2. Medina- Šta će biti


                                              

  Hip hop duo koji jedini uspeo na svom maternjem da uđe u finalu

 svog nacionalnog izbora. Veoma simpatična pesma, podseća me

 na pesme sa Svetskog prvenstva u fudbalu i trebalo bi da oni

 otvore revijalni deo finala Evrovizije!


 Iskreno, nisam očekivala da će biti vicešampioni (publika ih baš

 podržala, dok žiri im dao slabije poene), čestitke na uspehu kao

 jedina pesma na maternjem nacionalnog izbora.


  Ocena 8



  3. Smash into pieces- Junaci zovu


                                            

  Mislila sam da će oni umesto Medine biti vicešampioni, međutim

 opet su bronzani (kao i prošle godine). Scenski nastup, glas i

 muzika su bili jako dobri, valjda će uskoro biti prvi (svakako

 zaslužuju predstavljati Švedsku).


 Ocena 10



  4. Kasi Opeia- Daj mom srcu pauzu


                                             

  Kasi je imala simpatičan i šaren nastup, odlične plesače i dobar

 glas. Jedina mana jeste što refren nije imao više zanimljivijih

 reči i najslabija tačka u ovoj pesmi (strofe su mi jako dobre).


 Ok mi je 4. mesto u njenom slučaju.



 Ocena 7



  5. Lijamu- Zmaj


                                             

  Ovu pesmu sam ignorisala u polufinalu i odlučila sam joj

 dati šansu kad je irski Jutjuber Tom prokomentarisao ovu pesmu

 na svom kanalu i pohvalio dosta (komentarisao je polufinalne

 nastupe).


 Dosta pirotehnike bilo odlično upotrebljeno (pogotovo u refrenu),

 Lijamu je bolje pevao sada i trebao biti 4. ili 3.



 Ocena 10




 Zaključak



  Potpuno zasluženi i konačni pobednici, veoma sam zadovoljna

 sa top 5 odabirom i za sledeći nacionalni izbor, da Šveđani više

 biraju pesme na maternjem i sa šarenolikim muzičkim žanrovima.

 Jesu oni kraljevi pop evropske muzike na engleskom, al' mi se

 to blago smučilo.

Нема коментара:

Постави коментар