Претражи овај блог

уторак, 5. март 2024.

Švedski nacionalni izbor za Evroviziju 2024. 1/2

 



  Što li žiri njoj dao pobedu (odgovor se veoma dobro zna)?

 Pesma je 9. na linku https://muaria.blogspot.com/2023/05/zasto-karija-nije-pobedio-i-mnogo-sam.html.


 Šveđani i njihov poznati Melodifestival je imao pet grupa po šest

 izvođača u periodu početak februara i početak marta.

 U svakom polufinalu je glasanje bilo da glasa isključivo publika,

 dok u finalu bilo pola žiri, pola publika.


  Bezvezno mi što se dodatno borili drugoplasirani i trećeplasirani

 iz svake grupe za prolazak u finale, svakako bi bilo bolje (po

 mom mišljenju) da po dva učesnika iz svake grupe prođe u finale!


 Ovde sam navela samo one koje nisu ušli direktno u finale

 (na žalost, ženski duo nije prošao u finale, a pesma im

 bila super). Finaliste favorite

 ću navesti na drugom i konačnom postu.


 

  1. Klaudi- Za tebe (3. grupa, borio se za 2. šansu, ostvario 9.

 mesto)


                                            

  Baš mi je drago što dobio drugu šansu, pesma je srednjeg

 prijatnog tempa, glas dobar i konačno da čujem neku smislenu

 pesmu na njihovom maternjem.


 Međutim, biva kažnjen sa 9. mestom u konačnom plasmanu, baš

 mi je žao.



  Ocena 10



  Zaključak




  2. Skarlet- Cirkus X (4. grupa, borile se za 2. šansu, ostvarile 4.

 mesto)


                                            

  Ovaj ženski duo izveo bombastičnu pesmu, scenski nastup sa

 originalnom pričom i obe odlično pevaju!


 Ostale skandinavske države (pa i druge) bi ih odabrale za direktan

 ulazak u finale, ali na žalost, borile se za drugu šansu i

 ozbiljno me razočarao generalni plasman. Šveđani se očigledno 

 bojali da pošalju u finale takvu originalnost sa odličnim glasovima.


 Velika šansa je propuštena što ih neće biti u finalu. ;-(


  Ocena 12



 

  Zaključak


 Ovaj sistem koji oni imaju za nacionalni izbor je preglup i 

 uopšte mi se ne sviđa! Radije bih volela da ima manji broj učesnika

 (od 5 do 10) ili dva veća polufinala (do 10-12 učesnika).


  Favorita imam samo dva i to u vidu grupe ,Smash into pieces' i

 braće blizanaca Markusa i Martinusa. Ako neko od njih pobedi,

 biće odlično. Ovo ostalo je već viđeno i ništa posebno.

Нема коментара:

Постави коментар