Претражи овај блог

недеља, 3. март 2024.

PZE 2024.- Finale

 



  Dobro je, njih 4 prođoše u finale (2. polufinale)

 https://muaria.blogspot.com/2024/03/pze-2024-2-polufinale-favoriti-osobe.html.


  Od top 10 koji su bili zaista na ovogodišnjem PZE, nisam navela

 Dušana Kurtića (6. mesto).


 On jeste bio jedan od pevača sa tačnim, jakim i jasnim tonom, ali

 pesma mi iskreno bila dosadnjikava i engleski deo nije legao ovoj

 pesmi.


 Revijalni deo posvećen grupi ,ABBA' (u 90% mi se

 svideo), par Evrovizijskih hitova (taj deo mi bio najmanje

 omiljen, Sanja Vučić jako dobro naučila finski) i

 Luk Blek izveo tri svoje pesme (nova verzija ,Samo mi se spava'

 je genijalna i preostale dve su isto top).



 1. Teya Dora- Ramonda


                                            

  Znala sam da će biti top 3 i pozitivno sam se iznenadila što će

 nas predstavljati na Evroviziji! :-D Žiri je nju spasio (od Marije

 Šerifović i Sajsi dobila 12, od trubača Dejana Petrovića 10), kod

 publike srećom bila 2. (bojala sam se da će biti ispod top 3 plasmana

 u tom slučaju).


 Smanjili su prateće vokale (veliki plus), baš me obradovala njena

 pobeda! A oni kritičari njene pesme i nje same, ne bih ih 

 komentarisala. Neki od tih kritičara su sigurno imali pretke koji se

 borili za vreme I svetskog rata i trebalo bi još nekoliko puta da

 preslušaju pesmu, shvate i cene poruku te pesme!


 Ocena 12



 2. Breskvica- Gnezdo orlovo


                                            

  Glas joj zvučao sada bolje (to iskreno priznajem) i sigurnije, a

 na žalost, ništa nije promenjeno po pitanju kostima, scenografije i

 scenskog nastupa! Doduše, bio je gitarista na sceni (nekako to

 bilo blah). Nekako, nisam osetila poruku koju ona iskazuje kroz

 pesmu (izvinite ako grešim), ona očekivano bila ubedljiva kod

 publike (1. mesto), kod žirija dobila samo 12 od Dejana Petrovića.


 Sledeći put, može pesma sa sličnom tematikom, samo sa boljom

 scenografskom i kostimskom pričom (ne mislim da bude apa drapa

 ili vulgarno).


 Ocena 9



 3. Zorja- Lik u ogledalu


                                           

  Zorja opet bila odlična (kao i u svom 1. polufinalu, gde nije

 imala konkurenciju) i žiri je nju spasio (tri desetke dobila od

 Marije, Sajsi i Aleksandra Sedlara, osmicu od Dejana Petrovića),

 od publike dobila 10. 532 glasova (očekivala sam više). Ona

 treba da se prijavi sledeće godine i nadam da će konačno biti

 naša predstavnica!


 Ocena 12



  4. Konstrakta- Novo, bolje


                                           

  Malo sam bila tužna što nije bila top 3, sa druge strane, dobro je

 što uspela biti na ovom 4. mestu, Mislim da joj laknulo što nije

 pobedila, a uspela je da prenese mnogo jakih poruka u svojoj

 pesmi i publika više glasala za nju, nego za Zorju (19.537).


  Ocena 12



  5. Zejna- Najbolja


                                              

  Zejna poslušala kritike na račun koreografije i bila opuštenija

 na sceni, ujedno energično pevala. U jednom trenutku, glas otišao

 van toka, ali nije to bila strašna greška. Mislim da bi trebala 

 pauzirati godinu- dve i konačno nas predstavljati na Evroviziji

 (sa jačom koreografijom, glas ima). Dobro je što ostvarila 5. mesto.


  Ocena 10



  6. Bojana i David- No no no


                                           

  Odlični su bili i sada (nalik svom 1. polufinalu), dobro je što su

 ostvarili top 10 plasman (7. mesto).


 Oni zaslužuju jaču pesmu, sa originalnijim zvukom i pričom.


  Ocena 8



  7. Džordži- Luna park


                                            

  Bezveze što one dve plesačice oko njega su bile i u finalu. A plus

 je što uspeo ostvariti 8. mesto (iskreno, mislila sam da će biti

 između 10. i 15. mesta). Za to sam da se vrati i sledeće godine,

 sa pesmom boljeg teksta!


  Ocena 8



  8. Lena Kovačević- Zovi me Lena


                                           

  Istu ocenu će dobiti kao na 1. polufinalu i dobro ispalo što u 

 finalu dobila veću ocenu od žirija (Žika Zana joj dao desetku) i

 ostvarila 9. mesto.


 Ocena 10



  9. Hristina- Bedem


                                        

  Odlična bila kao i u 1. polufinalu, pogodila sam da će biti top

 10 (10. mesto). Na žalost, dobila je od žirija samo 12 poena

 (maksimalnu ocenu joj jedini dao Aleksandar Sedlar), Hristina

 zaslužuje veći razvitak u karijeri nakon ovoga.


 Ocena 10


 

 10. Keni nije mrtav- Dijamanti


                                        

  Jedini finalisti od grupa (realno, bili su najbolji od tri grupe koje

 su bile na ovom PZE), ok mi je 11. mesto (bila je iskreno jaka

 konkurencija). Jeste da su dobili sitne poene kod žirija (dve

 trojke i jednu jedinicu), ali su izneli najbolje što mogu pesmu i

 nastup.


 Ocena 9



  11. Iva Lorens- Dom


                                               

  Bolja je bila sada nego u polufinalu, mogla bi da se pojavi 

 sledeće godine na PZE sa sigurnijim i jačim nastupom.


 Zauzela je 12. mesto (iskreno mi je žao) i samo Sedlar i

 Sajsi su joj dali 5 poena.


  Ocena 8



  12. M.IRA- Percepcija


                                                

  Jača je bila sada nego u polufinalu (vokalno i način kako je

 iznela pesmu) i nalik Džordžijevoj, ova pesma će se puštati po

 našim radio stanicama sa urbanijim programom. Sigurna sam

 da može još više u slučaju stvaranja pesama i glasa. Zauzela je

 13. mesto (dobila poen od Dejana Petrovića i dvojku od Sedlara).


  Ocena 7



 

   Zaključak


  Veliki plus je što većina učesnika ovogodišnjeg PZE su bili

 autori/koautori svojih pesama. Grozni su mi oni sukobi 

 ekstremnih obožavaoca na društvenim mrežama (dobro znate

 o kojima pričam) i jako sam ponosna što će nas Teya Dora 

 predstavljati na Evroviziji! :-D


  

Нема коментара:

Постави коментар