Претражи овај блог

петак, 1. март 2024.

PZE 2024.- 2. polufinale (favoriti, osobe koje imaju prolaz i koje su trebale proći)

 



  Zorja ozbiljno bravo, Breskvica na žalost bila osrednja (1. polufinale)

 https://muaria.blogspot.com/2024/02/pze-2024-1-polufinale-favoriti-i-osobe.html.



  1. Teya Dora- Ramonda


                                          

  Bojala sam se kako će izvesti pesmu uživo (meni je prvi put

 da slušam njen živi glas) i od samog početka izvođenja i nastupa,

 bilo je dirljivo, odlično i moćno.


 Scenografija i kostim vrh, svaki put kad god sam slušala ovu

 pesmu, uvek bih se pozitivno iznenadila određenim delovima

 iste. U finalu, da se slabije čuju prateći vokali, njen glas bio

 top. Nije kukala, zapomagala, izvodila ne moguće i/ili bespotrebne

 tonove (jedan deo pesme jeste izvela višeg tonaliteta i izvela

 ga osećajno prekrasno).


 Ona je sada moj broj 1 i zaslužuje pobedu sutra uveče! Za nju će

 glasati tolerantni ljudi, istinske patriote, osobe koje cene našu

 istoriju i požrtvovanje naših predaka. I dobro bi došlo da ova

 moćna balada bude na Evroviziji (ove godine, ima dosta bržih

 pesama). 



 Ocena 12



 2. Konstrakta- Novo, bolje


                                             

  Konstrakta je svesno kopirala svoj briljatni scenski nastup od

 pre 2. godine (sada je mesila hleb), a pesma i nastup fenomenalno

 govorili o tome koliko naše savremeno društvo nas pritiska da 

 sve mora biti odmah na tacni, kupimo odmah novi proizvod i

 opterećenost da moraš biti u trendu.


 Baš me obradovao njen prolazak u finale, top 3 zagarantovan.

 I ako pobedi drugi put, biću oduševljena.


  Ocena 12



 

                                 Pesme koje mogu proći


 1. Džordži- Luna park


                                           

  Studijsku verziju sam ocenila šesticu, Džordži imao odličan

 kostim i otpevao bolje nego što sam mislila (i dalje mi se ne sviđa

 tekst). Prateće sviračice su bile super, one dve plesačice iskreno

 bespotrebne.


 Zaslužio je prolazak u finale, puštaće se po našim radio stanicama

 sigurno. 


  Ocena 8




  2. Iva Lorens- Dom


                                                

  Studijska verzija mi bila među najboljima (bila mi jedan od

 6 favorita), al' na žalost, nastup bio nesiguran, kao da se plašila

 da će pogrešiti i sve delovalo prazno na sceni (iako su bile

 plesačice).

 

  U finalu, očekujem ozbiljan boljitak, njen glas bio doduše dobar

 ovde.


  Ocena 6



  3. Zejna- Najbolja


                                           

  Očekivala sam da će ona da baš ljudski pleše i biti energična, al'

 nekako bila suzdržana u ključnim delovima pesme, što mi je

 iskreno šteta.


 I ona mi je bila jedna od 6 favorita u studijskoj verziji, kapiram

 delom te suzdržanosti tokom scenskog nastupa (najverovatnije

 htela sačuvati svoj glas za finale).


 U finalu sutra, da bude razigrana! Ona može to!


  Ocena 9



 

               



                                     Pesme koje su trebale proći



 1. Ket Dosa- Tajni začin


                                               

  Studijska verzija mi bila među najslabijima, a nastup bio među

 najoriginalnijima i najupečatljivijima. Glas joj jeste prosek, ali

 bio plus kod nje što nije izvodila sa nemogućim tonalitetom i

 glumeći nešto što nije na sceni. Vidi se da je stvarno radila na

 nastupu i što ne dobi prolaz?


 Ocena 5



  2. Durlanski- Muzika


                                             

  Studijska verzija mi bila za šesticu, on mi bio baš pozitivno

 iznenađenje. Njegov rep tok uživo je bio čist, jasan i imao 

 ozbiljnu priču. Viđenje muzike iz njegovog ugla mi bilo super,

 scenski nastup fin i trebao je proći u finale! Možda nije trebala

 biti plesačica na sceni, trubač i pijanista su baš legli u ovoj pesmi.


  Ocena 9




  3. Janks- Kolo


                                           

  Nisam očekivala da će njen scenski nastup biti u omiljenim

 bojama (roze, plava i zelena), plesači su bili dobri, gospel 

 engleski deo

 uživo bio sada jači, nego u studijskoj verziji.


 Imala je sitnih problema oko izvođenja viših deonica i

 etno dela, kraj pesme sa porukom bio ok. Žao mi je što nije prošla.


 Ocena 8




  Zaključak


  Moje favoritkinje su prošle dalje (samo Zejna i Iva Lorens

 da porade na scenskim nastupima), Filip Baloš na žalost vokalno

 podbacio (scenski nastup mu doduše bio zanimljiv) i baš sam

 razočarana što su dvojica solista prošla u finale (Nemanja

 Radošević imao ala Željko Joksimović pesmu, Milan Bujaković

 izneo dosadno svoju pesmu i nastup).


 Nisam očekivala prolazak Dušana Kurtića (samo da umesto

 engleskog dela, ubaci romski deo). I ove godine, žene su 

 pokidale, mojih top 3 su Teya Dora, Zorja i Konstrakta.



 

Нема коментара:

Постави коментар