Претражи овај блог

четвртак, 14. март 2024.

Interno odabrani- Evrovizija 2024. 4/7

 



  Zanimljiv švajcarski kod i holandski evro tata

  https://muaria.blogspot.com/2024/03/interno-odabrani-evrovizija-2024-37.html.


  Prošlogodišnja pesma slaba i iskreno, ništa posebno (pesma je

 7. na linku)

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/zasto-karija-nije-pobedio-i-mnogo-sam.html.


 Silia Kapsis je kiparsko grčka pevačica koja je rođena u Australiji

 (isto poreklo imao prošlogodišnji učesnik Endru Lambro) i plesačica.

 Ima par singlova, istaknute rezultate u plesu i pevanju u rodnoj

 Australiji, pesma se zove ,Lažov'. Ona bila odabrana 25. 

 septembra prošle godine, pesma bila objavljena 29. februara.


                                         

  Uvod je na žalost predosadan, refren blah, jedini plusevi su

 ok glas, koreografija i to je sve. Pesmu više nikad ne bih slušala

 (moj lični stav).


 Moj stav povodom ove pesme jeste da je jedna od najgorih iz

 ove godine, nema poseban zvuk koji predstavlja ovu

 zemlju, nit' priču i tu pesmu zapravo trebala

 pevati neka druga (pozadina te priče je veoma zapetljana i

 predugačka za objašnjenje, možete pronaći na netu).



  Ocena 2



 

  Me bila 25. prošle godine (pesma je 26. na linku)

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/zasto-karija-nije-pobedio-i-mnogo-sam.html.


 Mnogo me obradovala i oduševila vest da će Veliku Britaniju

 predstaviti Oli Aleksander (pevač grupe ,Years & Years koja ne

 postoji od prošle godine, a grupa u periodu 2021-2023 bila

 njegov solo projekat) i očekivala sam brzu, jaku energičnu stvar.

 Kako je ispao rezultat u vidu pesme ,Ošamućen'? On je

 odabran 16. decembra prošle godine, pesma bila objavljena 1.

 marta.


                                             

  Ima fin prizvuk grupe ,Pet Shop Boys' kod uvoda, muzički i

 aranžerski je ok. Iskreno, očekivala sam mnogo više, bolje i jače,

 po mom mišljenju je slaba pesma. Sa druge strane, za nijansu

 bolja od Siliine pesme.


 Ocena 3

Нема коментара:

Постави коментар