Претражи овај блог

петак, 15. март 2024.

Interno odabrani- Evrovizija 2024. 5/7

 



  Blah kipranski lažov i britanska ošamućenost

 (iako ranije radove britanskog pevača volim)

 https://muaria.blogspot.com/2024/03/interno-odabrani-evrovizija-2024-47.html.

  


  Baš sam volela Teju i Salenu prošle godine, ali su na žalost bile

 15. (pesma je 1. na linku)

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/zasto-karija-nije-pobedio-i-mnogo-sam.html.


  Austrijanci su odabrali Kalin (Mari Sofi Krajsl), tamošnju

 pevačicu, plesačicu i koreografkinju 16. januara, dok je pesma

 ,Mi ćemo rejvovati' bila objavljena 1. marta.


 Pesma- Mi ćemo rejvovati


                                           


  Pesma baš vuče na devedesete, produkcijski, muzički i aranžerski

 zvuči energično i dosta dobro.

 Njen glas je ok (ni super kvalitetan ili teški krš), kad bude 

 uživo nastupala, biće mi jasnija slika o njoj kao izvođaču.

 Muzički video je intrigantan, a očekivala sam da će biti u nekom

 noćnom klubu.


  Ocena 6




  Australija je 5. marta odabrala duo ,Električna polja'. Osnovani

 2015. godine, izvode svoje pesme na engleskom i dva australijsko

 aboridžinska jezika (što mi bilo jako zanimljivo). Prošle godine,

 Vojadžer zadobio podcenjeno 9. mesto (pesma je 15. na linku)

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/zasto-karija-nije-pobedio-i-mnogo-sam.html.


 Pesma ,Jedna krv' bila objavljena 5. marta.


                                           

  Ovaj duo je doneo zanimljivu pesmu koja ima elektronski,

 lokalno narodni i svetski pop zvuk. Tekst dobar, super što su ubacili

 deo lokalnog jezika (volela bih da je bio ceo refren u tom maniru

 ili jedna od strofa). Ova pesma će sigurno zvučati mnogo bolje i

 jače uživo.


 Ocena 8

                                       

Нема коментара:

Постави коментар