Претражи овај блог

среда, 21. април 2021.

Bylaw+elektronsko minimalistički ,Pritisak'

 


 Martin Gariks je holandski di džej i producent, bio triput zaredom

 najbolji di džej (2016, 2017. i 2018), više o njemu na sajtu i 

 društvenim mrežama https://martingarrix.com/.


 Četvrti EP ,Bylaw' izdao 2018, sadrži tri saradnje i dve solo pesme.


                                                   

 Breach (,Walk alone') (,Kršenje-Hodaj sam') sa Blinders-ima, 

 laganiji gudački uvod gde se odvija odnosno pretvara u progresiv

 haus. Ženski vokal je ravno dosadan.


 Yottabyte (,Jotabajt' je jedinica mere podataka u računarstvu i

 ona je najveća od svih) počinje sa simpatičnim zvukom muzičke

 kutije i bila bi dobra pozadina za Youtube videe sa putovanja i

 letnjih zabava.


 Latency (,Skrivenost') je duet sa sunarodnikom Dajrom te od prvog

 takta da zaplešeš i skačeš na podijumu.


 Ascess (,Pristup') ima sjajana klavijaturski zvuk koji bi mogao

 ličiti na finu elektronsku harfu. Isto mišljenje imam kao za drugu

 pesmu.


 Waiting for tomorrow (,Čekam za sutrašnjicu') je saradnja

 sa kolegom Pirs Fultonom i muzičarom Majk Šinodom (on je

 bio u sjajnoj grupi ,Linkin Park' i njihov poslednji album

 https://muaria.blogspot.com/2018/08/jos-jedno-svetlo.html).

 Sama pesma je dobra za slušanje i đuskanje.


 Ocena 10


 Favoriti- svih 5 pesama.


 Zaključak


 Jeste da ima mali minus prva pesma, ali sa druge strane je jedan

 od odličnih EP-ova na ovom polju.



 P.S


 Njegova saradnja sa švedskom pevačicom Tove Lo u vidu pesme

 ,Pressure' (,Pritisak') koja bila objavljena ovog februara.


                                                 

  Minimalistična elektronska pesma gde odlično dočarana priča

 o pojedinačnom pritisku u društvu, prvi put sam čula sa Tove Lo

 i sviđa mi se njen glas.


 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар