Претражи овај блог

четвртак, 2. август 2018.

Još jedno svetlo




 Linkin Park se zvali Xero (1996-1999) i 1999. Hybrid Theory

 (,Hibridna teorija'). Postoji Linkon park u Santa Monici i 

 godinama kasnije, park je preimenovan. Tri prijatelja Majk 

 Šinoda, Rob Burdon i Brad Delson se mučili da pronađu još 

 muzičara i glavnog vokala. Uspeli su u tome nakon par 

 neuspešnih pokušaja. Na žalost, Čester Benigton je izvršio 

 samoubistvo prošle godine, a mesec dana pred njegovu smrt, 

 izdali album ,One more light' (,Još jedno svetlo').

 Sajt+ društvene mreže https://linkinpark.com/.



Ceo album

Prvu pesmu ,Nobody can save me' (,Niko me ne može spasiti') je

 pretužna i jedva sam preslušala istu (misleći na Česterovo 

 stradanje). Good goodbye (,Dobro zbogom') je odlična pesma,

 video i saradnja sa reperima Pušom T (Pusha T) i Stormzijem

 (Stormzy). U pesmama ,Invisible' (,Nevidljiv') i ,Sorry for now'

 (,Izvini za sada'), Majk Šinoda bio odličan vokal i autor 8/10

 pesama sa ovog albuma. Čester i Kiiara (Kjara) imaju dramatičnu

 duetsku pesmu ,Heavy' (,Teško') i video dočarao pesmu.



 One more light (,Još jedno svetlo') je najdirljivija pesma, kao i

 sam video iste. Favoriti: samo ne prva pesma koju sam spomenula.



 Razočaralo me to što su najtvrdokorniji obožavaoci iskritikovali

 album i navodno prodali svoj imidž. Ne, ne slažem se sa takvim 

 tvrdnjama! Album odličan i ne znam kako će smoći 

 snage da nastupaju bez Čestera. Najbolje bi bilo da Majk bude

 glavni vokal (opet mi je bolje, nego da peva neko drugi).


 Ocena 10
                                             

Нема коментара:

Постави коментар