Претражи овај блог

субота, 10. јун 2017.

Oproštaj i Potraži me bez finale



 Beovizija 2005.

 1. Epilog

     Oproštaj

 Odličan rok zvuk, nego što nisu ušli u finale?

 Ocena 9

                                        

 2. Momčilo i Klinika

     Marija

 Ovakvu pesmu bi bolje izveo Alen Slavica, Bojan Marović i

 slični pevači.

 Ocena X

                                      

 3. Urban puls

     Ti znaš


 Pokušali su zvučati zanimljivo na svoj pop rok način, al' rezultat

 jeste sledeći. Dosada!

 Ocena 2
                                

 4. Boban Rajović

     Šta mi vredi

 Nisam mogla verovati da on peva ovako lepu pesmu i zvuči veoma

 fino.

 Ocena 6

                                        
 5. Draft

     Dodir

 Neinteresatna tango pesma na naš način.

 Ocena X

                                       

 6. Trik Fx

     Robija
 Ova pesma je bila hit posle Beovizije i može proći. Daću joj srednju

 ocenu.

 Ocena 5
                               

 7. Astra

    Potraži me

 Uvod je genijalan i odličan, a pesma ima originalan, mističan zvuk.

 Čudi me i njihov neprolazak u finale, kao i grupe ,Epilog'.

 Ocena 8



 8. Ziki

    Čovek kao ja

 I ovde mi se uvod pesme mnogo dopada, kao i refren. Ovu pesmu

 bi ipak za nijansu bolje otpevao Željko Joksimović.

 Ocena 4

                                           

 9. Čipi

      Ljubav, vest dana

 Čipi je odličan pevač, samo na žalost, pesma me nije

 impresionirala. Samo zbog toga što on peva, neću dati iks.

 Ocena 3

                                           

 Zaključak

 Samo ,Epilog' i ,Astra' su trebali proći u finale. A onaj Momčilo

 pevao katastrofa, a mogli su dati Trik FX-u i Zikiju prolazak u

 finale. 

Нема коментара:

Постави коментар