Претражи овај блог

петак, 2. јун 2017.

Brzi i sjajni Bebin ,Brazil'



 Pretposlednja i dvadeset šesta Jugovizija je održana u Sarajevu

 1991.

 1. Tedi Spalato

      Gospode moj


 Čim sam videla naslov pesme, nisam bila oduševljena. Pesma je

 tralala na dalmatinski način. I to dosadni.

 Ocena X

 2. Zorana

     Ritam ljubavi

                       

 Zorana je mogla biti ozbiljni takmac Bebi Dol, a sam nastup je

 bio originalan i avangardan. Prateći vokal na sredini je Leontina,

 totalno neprepoznatljiva kao brineta i sestre Kovač.

 Ocena 9 


 3. Milica Milosavljević

     Šta će nebo reći

                       

 Milica je već bila ranije na Jugoviziji, samo pogreši vreme za

 takvu pesmu. Iako dobro peva.

 Ocena 6


 4. Bebi Dol

     Brazil

                      

 Bebi je specijalno odskakala sa energičnom i sjajnom pesmom

 ,Brazil'. Žalosno mi što na Evroviziji nije bila uspešno zbog

 žirija koji nas u političkoj osnovi kaznio. Više o toj Evroviziji


 Ocena 12


 5. Miran Rudan

     Ne reci goodbye (zbogom)

                         

 Muzika i aranžman mi se mnogo dopadaju. Nekako, refren mi

 zvuči demode.

 Ocena 2


 6. Jelena Džoja

     Čuvaj se ljubavi

                        

 Bez Ambasadora u pratnji, Jelena je ok. U strofama se jasno čuje

 da je imala tremu. Refren i završnica su efektni, dok se na žalost 

 za strofe ne može reći.

 Ocena 3


 7. Margarita Hristova

      Daj mi krila

                      

 Margarita je imala ozbiljno dobru pesmu, a mislim da bi prošla na

 Evroviziji u periodu 1994-1997. U ovoj, ne.

 Ocena 7


 8. Vesna Ivić

      Ime

                     

 Ova pesma ima fenomenalan zvuk, a lično ona mi je bila bolja

 u duetu sa Tedijem, a namenila bih drugoj pevačici pesmu.

 Ocena 4 


 9. Ivana Banfić

     Daj povedi me

                     

 Veoma moderna i napredna pesma u ovo vreme, devojka u plavoj

 jakni je Nina Badrić! Žao mi što ta pesma nije pobedila.

 Ocena 10


 10. Helena Blanž

      Navaden majski dan (,Običan majski dan')

                                     

 Helena izgledala veoma glamurozno, a pesma je obično lagana.

 Ocena 5
                                          

 11. Šeri

       Da li već spavaš?

   Već treći put, prateći vokali su Leontina i sestre Kovač (pevale

 prateće za Zoranu i Bebi). Sad im je pesma bolja nego prošla, a

 možda bi i prošli dobro na Evroviziji. Ovako, pesma ništa posebno.

 Ocena 1                            

 12. Ponoćni express

       Pjesma o tebi


 Ta pesma bi bila idealna na italijanskom (pošto ima sličan zvuk

 nalik tadašnjim italijanskim pop rok pesama). Ova pesma bi

 odlično stajala Prljavom kazalištu (ranija faza).

 Ocena 8
                                           

 13. Tony Cetinski

       Marina


 Kuku Toni, što opeva takav muzički stil na Jugoviziji?! Srećom,

 pa je mnogo kasnije postao veoma uspešan i bolji pevač.

 Ocena X
                                       

 14. Danijel Popović

       Daj obuci Levisice


 Hvala ti se što on ponovo nije bio pobednik (dovoljno je bila

 njegova Džuli). Moram priznati da pesma ima dobar stari

 rokenrol ritam.

 Ocena X
                                       

 15. Anastazija Nizamova Muhić

       Molitva


 Dobra pesma, pogrešno doba za Evroviziju (najbolje bi bilo da je

 bila na Evroviziji u periodu 1994-1997).

 Ocena X
                                          

 16. Zerina Čokoja

       Bez tebe


 Zerina ima odličan glas, nego je zaslužila pevati mnogo bolju

 pesmu od ove.

 Ocena X
                                    


 Zaključak

 Preovladavalo je dosta sporih balada i presrećna sam bila na

 Bebinoj pobedi i sjajnom ,Brazilu' koji je i dan danas evergrin.

 Osim nje, odskakale su mi Ivana i Zorana.

Нема коментара:

Постави коментар