Претражи овај блог

понедељак, 12. јун 2017.

Na žalost, ništa od blagoslova



 Beovizija 2009.

1. Oskar, Beauty Queens i Đorđe Marjanović

    Super star



 Alter ego Ognjena A. Oskar je mnogo jadan i užasan, a da je

 pevao kao Ognjen, onda bih dala višu ocenu od ove. Devojke su

 super pevale svoj deo, a Đorđu Marjanoviću su mogli dati nešto

 da peva.

 Ocena 1

                                        

 2. Danijel i Milica

     H8ter

  U solo deonicama, Danijel je nadmašio Milicu definitivno. A

 kad su pevali zajedno, to je ispalo odlično. Mislim da bi oni fino

 prošli na Evroviziji.

 Ocena 6                                   

 3. Sonja Bakić

    Ništa novo
                                
 Sonja je bila najbolji ženski vokal u Operaciji Trijumf, a dvojac

 Vukomanović napravio pravu pesmu za nju.

 Ocena 10


                                   

 4. Saška Janković

     Nauči me

 Pre ,Prvog glasa Srbije 2', Saška se pokušala probiti na ovom

 takmičenju i ostvariti nešto više u karijeri. Pesma je u pop džez

 maniru i pesma izuzetno vredi. Saška, želimo neku novu pesmu od

 tebe!

 Ocena 9

                                           

 5. Dušan Zrnić

     Tvoje drugo ime je greh

 Što su ovom čoveku dali plasman u finale? Pesma je dozlaboga

 dosadna. Ne dajem mu iks, jer Dušan ipak zna da peva.

 Ocena 2

                                            

 6. Marko Kon i Milan Nikolić

    Cipela

 Jeste sve tačno što sam opisala na ovom postu o Marku i Milanu


 Jedino žalim što je takav haos ispao oko toga, a ipak nisu zaslužili

 pobedu (sledeći izvođači svakako jesu).

 Ocena 5

                                           

 7. Ot bend

     Blagoslov za kraj



 Eh, tugo moja što OT bend, zajedno sa odličnom Kajom (pre sam

 za nju mislila da ne zna pevati) nije pobedio na Beoviziji! ;-(

 Na Evroviziji (milion puta vam garantujem), prošli bi smo sigurno

 u finale, a možda i pobedili. Žao mi što momci već dugo više ne

 pevaju, kao i što nema zvaničan video za ovo njihovo remek delo.

 Ocena 12

                                           

 8. Andrej Ilić

     Nemam te
On je režirao video za svoju pesmu, a mnogo mu je bolja od

 ,Tijane' sa Beovizije 2009.

 Ocena 7                                       

 9. Etar

     Sanjaj me
Pozitivno me iznenadila pesma i energija grupe. Baš ću istraživati

 ovih dana, šta se desilo sa njima.

 Ocena 8                                           

 10. Pozitivan haos

      Gloria
Pozitivan haos je ispao prilično ok. Pevač u crnom je mnogo bolje

 pevao od svog kolege u belom.

 Ocena 4                                           

 11. Ivana Selakov

       Moje odbrane

 Jedino mi refren valjao i očekivala sam da će napraviti ljudski

 pesmu za nju.

 Ocena 3

                                          

 Zaključak

 Većina finalista je imala odlične pesme, a eto pobedi ,Cipela' koja

 u polufinalu nije na žalost zablistala. Na žalost posle tog 2. mesta,

 Ot bend više nisu bili zajedno, a ovo je i poslednja Beovizija.

Нема коментара:

Постави коментар