Претражи овај блог

недеља, 4. јун 2017.

Jaka Evropesma i super II mesto na Evroviziji! :-D



 Finale Evropesme (Evropjesma) je održano 21.

 februara 2004. u Sava centru. 


 1. Jovana Nikolić

     Posle tebe



 Ona je poznata po pesmi ,Najbolja' i drugima, njen glas i tad

 fenomenalno zvučao. I ova pesma je bila hit posle takmičenja

 i ušli bi u top 5 na Evroviziji.

 Ocena 2


 2. Teodora Bojović i Nightshift (,Noćna smena')

     Daj mi snage

                     

 U, ovu pesmu sam obožavala, jer je zvučala kvalitetno i svetski.

 Nekako, žiri nije bio spreman (glupost) da pošalje ovakav kvalitet

 kao ovaj duo. Na žalost, oni više ne pevaju.

 Ocena 5

 3. Evropa

     Evropa

                      

 Fanki pop zvuk mi nije išao uz ok tekst.

 Ocena X

 4. Ekstra Nena

     More ljubavi

                       

 Ni ova, kao i Evrovizijska pesma iz 1992. mi se ne sviđa.

 Ocena X


 5. Saša Vasić

     Priznaj

                      

 Saša je imao mnogo bolje pesme od ove. Realno.

 Ocena X

 6. Jelena Tomašević

     Kad ne bude tvoje ljubavi 

                      
  Sa mnogo boljim aranžmanom je trebala biti ova pesma (kasnije

 je napravljen takav).

 Ocena X


 7. Slobodan Bajić

     Možeš da me ne voliš

                     

 Klavirski deo mi se mnogo dopao, nego pesma mi nema posebno

 baladsko izvođenje.

 Ocena X

 8. Ana Milenković

     Takva žena

                         

 Ona je poznata po pesmama ,Bez tebe', ,Da se ljubimo' i druge.

 Ovu sjajnu pesmu sam davno čula i nisam imala pojma ko to

 peva. Drago mi je što ona peva tu pesmu.

 Ocena 3

 9. Tanja Banjanin

      Istina

                      

 Tanjin glas u pesmi dobre muzike i teksta mi zvuči mnogo ravno

 i nezanimljivo.

 Ocena X

 10. Boris Režak

       Zauvijek

                      

 Boris kao i uvek je na visini zadatka. Veoma lepa lagana pesma i

 srećna sam što tu pesmu nije pevao Vlado Georgijev. Međutim,

 trebalo je još nekog začina biti u pesmi.

 Ocena X

 11. Knez

      Navika

                   

 Gitarski deo sjajan, posle takmičenja bio sjajan (i dan danas) letnji

 hit. I nisam imala pojma da ova pesma bila za Evropesmu.

 Ocena 6


 12. Negre

       K'o nijedna druga

                      
 Refren pamtljiv i odličan, strofe nisu bile takve kao refren (na

 žalost).

 Ocena X

 13. Madam Piano

       Igra

                   
 Ima zanimljiv ritam, nego je Madam Piano pogrešila doba

 (pesma bi prošla na Evroviziji 1998-2000).

 Ocena X

 14. Negativ

       Zbunjena

                     

 Sjajna pesma koja mogla ući u Evroviziju i možda Negativ napraviti

 veću karijeru.

 Ocena 10


 15. Tanja Jovićević

       Uzmi me

                                    
                      

 Sjajna Tanja Jovićević otpevala super fanki pop pesmu i volela bih

 da ona izda nešto novo.

 Ocena 4

 16. Saša Dragaš

       Dao bih sve

                       

 Narodni uvod u ovoj pesmi nikako ne ide uz pop.

 Ocena X

 17. Sergej Ćetković

       Ne mogu da ti oprostim

                     

 Ova super pesma bila na Evropesmi, što me u potpunosti

 iznenadilo.

 Ocena 8

 18. Željko Joksimović

       Lane moje

                      


 Ocena 12

 19. Leontina

       Zamisli

                   

 Zajedno sa Željkom Joksimovićem, Leontina napravila sjajnu

 pesmu, a u ovoj pesmi prateći vokal Aleksandra Radović

 (na žalost, nema je ovde).

 Ocena 7

 20. Peti element

       Reka bez povratka

                       

 Momci su bili sjajna grupa i izuzetno mi je žao što već dugo

 zajedno ne pevaju. Kristina Kovač je delom zaslužena za kvalitetnu

 pesmu kao ova.

 Ocena 9

 21. Nataša Kojić

       Oko plavo

                     

 Pesma ima zvuk nalik tada popularnim pesmama od naših komšija

 Hrvata (obratite pažnju na refren). Popravila se Kojićka u pevanju, 

 ali pesma mi se ne sviđa.

 Ocena X

 22. Mogul

      Ne trgujem osećanjima

                   

 Još jedna njihova dobra pesma, kao i na Beoviziji 2003.

 Samo da je tekst bio bolji...

 Ocena X

 23. Mari Mari

       Kad ponos ubije ljubav

                    

 Samo mi se refren pesme i gitarski deo dopao.

 Ocena 1


 24. Andrijana i Marija Božović

      Nijedna suza

                     

 Sestre Božović su iznele veoma dobro, a ta pesma bi bila isto

 dobra na italijanskom. Odnosno bolja.

 Ocena X

 Zaključak

 Baš mi bilo veomaaa teško izabrati naj od naj. Izuzetno mi bilo

 žao što Negativ nije otišao na Evroviziju, ali sa druge strane i 

 bolje, pošto su Evropljani kroz ,Lane moje' konačno upoznali

 naše muzičke kvalitete i osvojili 2. mesto! :-D
                                         

Нема коментара:

Постави коментар