Претражи овај блог

понедељак, 26. јун 2017.

Dobra pobednica i jedna od slabijih D.E



 Četrnaesta Dečja Evrovizija je održana u Valeti 20. novembra

 2016.

 Činjenice

 1. Kipar, Izrael i Poljska (Poljska nije učestvovala čak 11 godina)

 se vratile na takmičenje.

 2. Crna Gora, San Marino i Slovenija (za Sloveniju mi žao što nisu

 učestvovali) su odustale od takmičenja.


 1. Zena Donnelly (Doneli)

     Brice ar Brice (,Ciglu po ciglu')

     Irska



 Ovoga puta, Irci se odlučili da pevaju na maternjem i engleskom i

 ispalo je veoma zanimljivo i zabavno. Mogli su im dati pobedu.

 Ocena 12


 2. Anahit & Mary (Mari)

     Tarber (,Drugačiji')

      Jermenija

                       
  U uvodu, obe baš nisu morale otpevati visoke tonove. Bolja mi

 bila devojčica u crno beloj haljinici, a sama pesma mi nije

 zanimljiva.

 Ocena X


 3. Klesta Qehaja (Kehaja)

     Besoj (Verujem)

     Albanija


 Klesta je imala veoma zanimljiv i dobar glas i žao mi što nije bila

 među top 10 (bila je 13. mesto).

 Ocena 5


 4. The water of life project (,Projekat voda života')

      Water of life (,Voda života')

      Rusija

                        
 Lično, ova pesma je bolja od nekih ruskih pesama na Evroviziji.

 Nego bih volela da je pesma bila skroz na maternjem.

 Ocena 3


 5. Christina Magrin (Kristina Magrin)

     Parachute (,Padobran')

     Malta

 Kristinin vokalni uvod mi se nije uopšte svideo, pošto je bilo više

 dranje. Kad peva dublje tonove, onda je super, a njen način

 kako peva visoke tonove mi nije po mom ukusu. Mnogo je bolja

 bila Destini od nje.

 Ocena X


 6. Lidia Ganeva

     Valsheben den (,Magičan dan')

     Bugarska

                      
 Lidia je imala umeren nastup, finu laganu pesmu i prijatan glas.

 Samo da je bila među top 5...

 Ocena 7


 7. Martija Stanojković

      Ljubovta ne vodi (,Ljubav će voditi naš put')

      Makedonija

                        
 Nisam imala pojma da je bila druga u ,Pinkovim Zvezdicama',

 a utisak o njoj je sledeći. Pesma je trebala biti hit i stvarno je

 bezveze što nije ušla u top 5!

 Ocena 8


 8. Olivia Wieczorek (Viecorek)

      Nie zapomnij (,Ne zaboravi')

       Poljska

                        
 Olivia ima odličan glas za balade, samo mi se sama pesma ne

 sviđa. Samo zbog njenog odličnog glasa, ne dajem iks.

 Ocena 2

 9. Alexander Minyonok (Aleksander Minjonok)

     Musyka moikh pobed (,Muzika je jedini način')

     Belorusija

                      
 Uvod je veoma zanimljiv i moderan na maternjem, međutim kako

 je išla pesma, sve mi bila dosadnija.

 Ocena X

 10. Sofia Rol

       Planet craves for love (,Planeta hrabrosti za ljubav')

       Ukrajina

                       
 Ovako treba da se pevaju lagane pesme nalik Sofii. I meni je

 čudno što nije ušla u top 10, a kamoli u top 5.

 Ocena 9


 11. Fiamma Boccia (Fjama Boćia)

       Cara mamma (,Draga mama')

       Italija

                      
 Fjama je imala jednostavan nastup gde vokal je važan. Oni su

 zaslužili 3. mesto, a mogla je i pobediti.

 Ocena 10


 12. Dunja Jeličić

       U la la

       Srbija
                       
 Ona je bila učesnica ,Pinkovih Zvezdica', stigavši do polufinala.
  
 Mnogo sam se razočarala u pesmu, a ipak nije zaslužila biti

 poslednja+ pevala skroz na maternjem jeziku. Lena je vokalno

 klasa iznad.

 Ocena 1


 13. Shir & Tim (Šir i Tim)

      Follow my heart (,Prati moje srce')

      Izrael


 Tim je bolje pevao od Šir, a njihova pesma mi nije zanimljiva.

 Ocena X


 14. Alexa Curtis (Aleksa Kurtis)

       We are (,Mi smo')

       Australija

                        
 Pobedila je u dečjoj verziji ,Glasa' 2014, a ima i svoj sajt

 http://www.alexacurtis.com/. Aleksa zna da peva, samo što se

 mnogo unervozila i dobro je na kraju prošla (5. mesto).

 Ocena 4


 15. Kisses (,Poljupci')

       Kisses and dancin (,Poljupci i ples')

       Holandija

                      

 Devojčice su imale energičan nastup+ super odeću. Kod strofa su

 bile ok, refren me nešto nije impresionirao. Sveukupno, pesma nije

 nešto.

 Ocena X


 16. George Michaelides (Džordž Mikaelides)

       Dance floor (,Plesni podijum')

      Kipar

                       
 Džordž je fenomenalan plesač i sigurno bi bio pobednik na

 tom polju. Međutim, pesmom nisam oduševljena i mnogo je bolja

 bila njegova sunarodnica Sofia iz D.E 2015.

 Ocena X

 17. Mariam Mamadashvilli (Mariam Mamadašvili)

       Mzeo (,Sunce')

        Gruzija

                        
 Pesma podseća na Diznijeve pesme i baš se digla bura oko toga.

 Stvarno nije bilo potrebe sa tim, pošto je pesma ok+pevala na

 maternjem+ nastup bio nešto normalniji od strane njene domovine

 (dve pobedničke pesme od njih su bile totalno lude). Mariam živi

 u Americi već 2. godine, radi školovanja svog glasa.

 Ocena 6 


 Zaključak

 Mariam je bila dobra pobednica, dok Dunjina pesma mi nije bila

 nešto (očekivala sam mnogo bolju pesmu za nju). Jedna od

 slabijih D.E, trebale su pobediti Irska, Italija ili Ukrajina.
                                                                                                                       

Нема коментара:

Постави коментар