Претражи овај блог

петак, 5. март 2021.

Sa Loko Loko, sigurno prolazimo u finale Evrovizije! ;-)

 


 Prva pesma za Evroviziju koja na žalost nije bila održana

 https://muaria.blogspot.com/2020/03/konacno-brza-nasa-pesma-i-bravo.html.


 Loco Loco (,Loko, loko- Lud lud na španskom)

 je druga pesma koja će biti na ovogodišnjoj Evroviziji,

 u istom gradu kao i na prošlogodišnjoj otkazanoj Evroviziji

 (Roterdam).


                                                   

 Sanjin uvod, muzika i aranžman koji su uradili Darko Dimitrov

 (presrećna sam što je on bio jedan od autora pesme) i Nemanja

 Antonić (on je bio jedan od autora Hasta la viste) odlični.


 Po strofu koju su otpevale Sanja i Ksenija sam znala da će

 odraditi na nivou, Ivana se popravila po pitanju vokala.

 Što se tiče refrena, mislim da će većina vas postaviti

 na prvo slušanje pitanje jao zašto nije

 toliko eksplozivno jak kao u Hasta la visti (na prvo slušanje

 sam isto pomislila).

 Nakon par slušanja, promenila sam mišljenje i moja ocena je

 da sigurno prolazimo u finale! ;-)


 Video nije toliko loš kao što sam mislila (radio ga Dejan

 Milićević), tekst Loko Loko je bolji od Hasta la viste i sve tri

 su iznele svoj maksimum. I da, neka pevaju u polufinalu u

 finalu na našem+ pesma ima dinamiku!!! :-D 


 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар