Претражи овај блог

субота, 10. август 2019.

Dueti 23





 Areta je prvi put čula za Džordža Majkla dok je on bio u duu

 ,Wham' i oduševila se njegovim glasom. Klajv Dejvis (muzički

 producent) predložio da sarađuju na pesmi sa ovog posta, odmah

 je prihvatila.

 Pesma ,I know you were waiting (For me)' (,Znam da si

 čekao/la na mene') dobila Gremija za najbolju duetsku r&b 

 pesmu 1987. godine.


                                                
 Prevod https://lyricstranslate.com/sr/i-knew-you-were-waiting-me-znam-da-si-chekaola-na-mene.html.

 Čudan uvod videa je u vidu kad dva telohranitelja vode Džordža

 u bioskopu gde je jedini gledalac. Bila sam ubeđena da je ova

 pesma bila u nekom filmu iz osamdesetih, al' nije (pasovala bi

 uz dobru ljubavnu dramu). Veoma jednostavno napravljen video

 u odvojenim i zajedničkim segmentima, oboje su bili 

 fenomenalni. 

Нема коментара:

Постави коментар