Претражи овај блог

недеља, 31. децембар 2017.

Najbolje regionalne solistkinje u 2017.



 1. Ivana Kindl-Sve istine i laži

 Komentar+video

 https://muaria.blogspot.rs/2017/10/sve.html



 2. Karolina Gočeva na svom maternjem otpevala praznično

 finu pesmu ,Zvona'. Tekst na hrvatskom (nema na našem)

 http://lyricstranslate.com/sr/zvona-%D1%95%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%B0-zvona.html




 3. Lina Pejovska je učestvovala u ,Pinkovim Zvezdicama' 

 2017 i ima samo 15 godina! Verzija ,Ako me sakaš' (,Ako me

 voliš' na njenom maternjem) i ,Ako me voliš' su veoma dobre.

 U ovom slučaju, bolja je i dramatičnija verzija na maternjem.

 Snimak je sa njihovog Mak festa održanog 2017.

                         


 4. Indira iz nekadašnje Colonie me iznenadila sporijom pesmom

 (moram priznati da sam očekivala bržu stvar). A pesma ,Dođi'

 je jako dobra, a sigurna sam da će u 2018. imati eksplozivnu,

 brzu i odličnu pesmu.

                          



 a u pesmi ,Stube' govori o ozbiljnoj temi za koju bi trebalo svi

 da odreagujemo i pomognemo žrtvama!

                     


 6. Vannu sam obožavala u grupi ,E.T' i posle razlaza sa grupom

 bila uspešna solo (jedna od tih pesama jeste ,Kao da me nema').

 Pesma ,Izmiješane boje' ima elemente balada i tango muzike

 (u nekim trenucima me podseća na pesmu Željka

 Joksimovića ,Ima nešto u tom što me nećeš'). Definitivno njena

 odlična pesma.

                      


 7. Mia Dimšić napravila još jednu sjajnu pesmu ,Cimet i čaj' koja

 je topla i dosta praznična! Njenu pesmu ,Kiša' sam opisala na


                     



 8. Antonija Šola napravila odličan tekst za Zdravkovu pesmu


 A i kao solista u pesmi ,Tvoja' mi dobija aplauz!

                      


  9. Pesmu od Jelene Rozge ,Ne pijem, ne pušim' ne preporučujem

 da preslušate,pošto je čista kopija (u smislu videa) jednog hita iz 

 osamdesetih (a tekst je teška glupost). Ovu pesmu ,Rođena sam' 

 preporučujem. 


 10. Pesma Nine Badrić ,Mijenja se se vreme' bila hit po našim

 radio stanicama i to zasluženo. Dobro bi došlo da u 2018.

 ,padne' neki album.

                     
                                                                                         

Нема коментара:

Постави коментар