Претражи овај блог

недеља, 31. децембар 2017.

Najbolje domaće solistkinje u 2017.



 1. Sara Jovanović- Nemam vremena za to

 Komentar+video

 https://muaria.blogspot.rs/2017/05/ona-nema.html


 2. Bojana Vunturišević uspela biti solo (njen debi album sam

 opisala na postu https://muaria.blogspot.rs/2017/08/ona-moze-solo.html),

 a pesma u ovom slučaju je ,Daljine'.




 3. Marija Šerifović- 11

 Komentar+video




 4. Ivana Peters- Reci

 Komentar+video




 5. Ana Stanić ima moćnu pesmu ,Ono što smo mi' +video.

 Vukašin iz Irie FM-a odlično odradio posao u aranžerskom i

 tekstualnom smislu.

                     


 6. Aleksandra Radović još jednom ima odličnu baladu u vidu

 pesme ,Ljubavi moja'. Naravno, njena imenjakinja (samo

 Milutinović) odlično uradila posao. AA duo je carski!


                    



 7. Iskritikovala sam Neveninu pesmu ,Jasno mi je' 


 i englesku verziju iste ,Dangerous drug' (,Opasna droga')



 Pesma ,Moja molitva' je odlično modernistička pesma koju su

 muziku radili Lena Kovačević i Darko Dimitrov.

                     


 8. Lena Kovačević je izbacila nedavno pesmu ,Cafe' (na žalost,

 tekst iste mi nije pasovao uz odličnu muziku). Pesma ,Zauvek'

 je totalno druga+pozitivna priča.

                    



 9. Tijana Bogičević- Ti imaš pravo


  i šesta je po redu te liste)


 10. Aleksandra Kovač dodala i nadimak Maki. A pesma

 ,Veruj' je bolja od engleske varijante ,Do it' (,Uradi').

                      
                                            

Нема коментара:

Постави коментар