Претражи овај блог

уторак, 2. мај 2017.

Za ljubitelje BSB-a...




 Oni još uvek postoje (osnovani su 1993.) i imaće brdo nastupa.

 Dokumentarni film o Backstreet Boys-ima ,Show'em what you're

 made of' (,Pokaži im od čega si stvoren') im je istoimena

 pesma, a režiser je Stiven Kadžak. Imao je premijeru pre dve 

 godine i film dobio puno pohvala. Link za ceo 

 film https://vimeo.com/354938285.



  


 Najpoznatiji boy band na svetu planira da napravi turneju povodom

 20 godina njihove karijere (film se odvija 2013. godine) i kroz

 dokumentarni film, pokazuju nam mesta gde su odrasli, svoje

 početke, uspone i padove...


 Epilog se završio srećno i oduševljena sam što su u film stavili

 arhivske snimke kad su kao dečaci pevali i same početke njihove

 karijere. Bila sam ubeđena da su oni od samog starta bili popularni

 u Americi, a zapravo se to desilo u Evropi!


 Inače, ovu grupu nisam uopšte volela (više sam volela NSYNC) i

 neshvatljiva mi bila fama oko njih. Međutim, ovaj dokumentarni

 film mi je promenio mišljenje.


 Za ljubitelje BSB-a, film će vam se dopasti 100%. I za one koje

 ne vole takve grupe.


 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар