Претражи овај блог

недеља, 28. мај 2017.

Ispalo je bolje što su ih konačno poslali na Evroviziju



 Dvadeset druga Jugovizija je održana u Beogradu 1987.


 1. Hazard

     Noćoj (,Večeras')


 Muzika i aranžman mi se mnogo sviđa, ali na žalost pesma je

 nikakva i nije čudo što su na Jugoviziji imali 0.

 Ocena X


 2. Makadam

     Usne od nara

                  
 Makadamova pesma ovoga puta je ok. Ali, ,Balerina' im je bila

 najveće remek delo na ovom takmičenju.

 Ocena X

 3. Mulen Ruž

     Bye, bye, baby

                     

 Tralala pop pesma. Ne bi prošli dobro na Evroviziji, verujte mi.

 Ocena X


 4. Kaliopi

     Emanuel

                   

 Evo još jedne odlične makedonske pevačice u vidu Kaliopi.

 Pesma ima odličan ritam i lep tekst, garant bi u Evropi bila hit.

 Ocena 5


 5. Suzana Perović

      U meni vatru gasi

                    

 Muzički uvod je mnogo obećavao, a čim je zapevala, ispade

 katastrofa! Ona je bila članica grupe ,Aska', al' u solo varijanti je

 veliki užas.

 Ocena X

 6. Big Ben

      Moja Mari

                   

 Dosadna pop ljubavna pesma.

 Ocena X

 7. Tereza Kesovija

     Ko mi je kriv

                       

 Mnogo patetična pesma, iako ima pamtljiv refren.

 Ocena 1


 8. Violeta Redžepagić

     Nuk me heroi (,Neću te zaboraviti')

                      

 Veoma lepo otpevana na albanskom, ako ne i najbolja sa ovim

 jezikom na Jugoviziji. Bilo bi interesantno da je učestvovala na

 Evroviziji.

 Ocena 4


 9. 777

     Spavaj, samo spavaj

                     

 Tri sedmice se uspešno adaptirale modernijem i tada aktuelnom

 zvuku i malo mi zvuče na Abbu, što mi je bio veliki minus.

 Ocena X


10. Novi fosili

      Ja sam za ples

                      

 Novi fosili su posle 6. pokušaja na Jugoviziji konačno pobedili

 istu i prvobitno sam mislila da će završiti na sredini tabele na

 Evroviziji. Sreća velika što su bili 4, a pesma je simpatično vesela.


 Ocena 7

 11. Crveni koralji i Boris Babarović

       Dovoljno je

                       
Ovu grupu izuzetno poštujem, jer su bili jedni od začetnika

 rokenrola na ovim prostorima. Samo, ova pesma nema njihov

 prepoznatljiv stil i zvuči mi ravno tralala.

 Ocena X



12. Ana Saso i Danijel Popović

       Oprosti mi

                  

 Danijel je otpevao divno svoj deo, dok se za Anu ne može reći.

 Zajedno su dobro otpevali refren, ali mi to nije dovoljno.

 Ocena X


 13. Josipa Lisac

       Gdje Dunav ljubi nebo

                      

 Remek delo od pesme, naravno i Josipin originalni glas. Tekst za

 sjajnu pesmu je napisala Alka Vuica. Šteta što nije pobedila.

 Ocena 12


 14. Vivien

       Fedora

                     

 Pesma iznenađenja jeste baš ova. I to pozitivno, samo da je bila

 napravljena 1982 (to sam rekla zbog ,Aski')...

 Ocena 2 


 15. Familija

      Samo ljubav

                    

 Volim Meri Cetinić (ta grupa je bila napravljena za potrebe

 Jugovizije), nego pesma mi nije nešto.

 Ocena X


 16. Andrea i Tomica

       Poljubi me

                     

 Andrea je lepše pevala od Tomice, a sama pesma je tralala dosada.

 Ocena X

 17. Hari Mata Hari

       Nebeska kraljica

                   

 Očekivala sam bar malu promenu muzičkog stila. Njihova

 Jugovizijska pesma iz 1986. je milion puta bolja od ove.

 Ocena X

 18. Meri Trošelj

       Ludo zelena

                      
 Muzički stil i Merino pevanje je odlično. Tekst mi nešto ne paše

 uz sve to.

 Ocena 3

 19. Suzana Mančić

       Vreme nežnosti

                      

 Još jedna Suzana koja ne zna da peva. Kuku, što su tu pesmu

 stavili na Jugoviziji?! :-/

 Ocena X


 20. Masimo Savić

      Samo jedan dan

                       

 Ova pesma kao Josipina je apsolutno genijalna. A tek refren, što

 je fenomenalan! :-)

 Ocena 10


 21. Ana Kostovska

       Anuška

                    

 Ana Kostovska inače nije trebala pevati ovu pesmu, već Kaliopi

 (ta pesma je bila odbijena od Tv Skoplja za predstavnika u

 Jugoviziji 1986.). Ona je pevala u grupi ,Bastion' (o toj grupi ću

 pisati nekom prilikom), a pesma je originalna, nalik Josipinoj i

 Masivovoj.

 Ocena 8

22. Bebi Dol

       Zrno nežnosti

                     

 Pesmu je napravio Davor Tolja, jedan iz dua ,Denis i Denis'. I

 Bebi je sad bila odlična.

 Ocena 9 


 23. Vajta

        Opusti se

                   

 Tekst mi se veoma sviđa, a Vajta je bolji od grupe ,Hari Mata

 Hari'. Odslužio je svoje na ovom takmičenju, a ironično jeste što

 u dva navrata na Jugoviziji slavio rođendan i nijednom nije pobedio

 (doduše, jeste sa super Lejlom).

 Ocena X



 24. Indeksi

       Bila jednom ljubav jedna

                     

 A evo i super Indeksovaca. Veoma su se dobro snašli u tadašnjem

 aktuelnom sintpop stilu. 

 Ocena 6

 Zaključak

 Skoro sve jugovizijske pesme su imale sintpop zvuk i na žalost,

 većina izvođača taj popularan zvuk nije iskoristila na najbolji

 način. Bebi, Masimo, Ana i Josipa su bili jedini sa sopstvenim

 stilom i kvalitetni. I na kraju pobediše Novi fosili, iako nisu

 spadali u favorite. Da je neko od te fantastične četvorke

 pobedio (B,M,A i J), mislim da bi na žalost veoma loše prošli na

 Evroviziji. Ispalo je bolje što su Fosilce konačno poslali na

 Evroviziju.

      
                                           

Нема коментара:

Постави коментар