Претражи овај блог

субота, 27. мај 2017.

Najjača Jugovizija II



 Osamnaesta Jugovizija je održana u Ljubljani 1982.


 1. Novi Fosili

     Vikend mama, vikend tata

                                       

 Savremena i originalna tema, Fosilci na žalost još jednom nisu

 pobedili na Jugoviziji. Ta pesma im je bolja od Jugovizijske iz

 1981.

 Ocena 8


 2. Srebrna Krila

     Romeo i Julija

                    

 Kalember bolje peva nego u pesmi ,Kulminacija' iz Jugovizije

 1981. Ok pesmica i umetnički ništa više od toga.


 Ocena 1


 3. Makadam

    Balerina

                      


 Najveći hit ove grupe, duboko mi žao što nisu pobedili na

 Jugoviziji. Garantujem da bi ušli u top 3 ili pobedili.

 Ocena 10


 4. Vajta

     Ne zaboravi me

                      

 Sintpop narodni uvod je ovde ritmičan i lep. Duško Trifunović je

 napisao odličan tekst, na žalost refren je otpevan ravno i bez

 velike energije.

 Ocena 4 


5. Gazmend Palaska

    Kujtimi per ty (,Sećanje na tebe')

 Nema pesme


 6. Marjana i Rosana Savić

     Molči, molči (,Momci, momci')

                       

 Sestre mnogo lepo pevaju, zanimljiv disko pop zvuk. Prateći vokal

 im je bio višak i lično, bilo bi mi drago da su one pobedile.

 Ocena 6


 7. Aska 

     Halo halo

                       

 Super jeste što im pesmu napravio Sanja Ilić, super drugi put

 jeste da je pobedila ženska grupa. Utisak o njima sam opisala



 Ocena 3


 8. Indeksi

      To se traži

                       

 Najbrža njihova pesma na Jugoviziji (mislim na tempo), Indeksi

 su pokušali na svoj način biti aktuelni sa tadašnjim muzičkim 

 trendom. Indeksi su me iznenadili uspešnošću sa takvom pesmom, 

 al' na žalost ne pobediše i ovog puta.

 Ocena 9


 9. Srđan Marjanović

     Poljubi me

                       

 Fenomenalan gitarski uvod, Srđan je ponovo napravio valjanu

 pesmu, kao na Jugoviziji 1981.


 Ocena 5


 10. Oliver Antauer

       Irena

    Nema pesme


 11. Bedri Islami

       Bedru endertar

                       

 Pesma u drugačijem aranžmanu (nema originalnog audio snimka).

 Pesma me podseća na one jugoslovenske balade iz šezdesetih,

 mislim da bi bili na sredini ili donjem delu tabele.

 Ocena 2


 12. Hazard

      Bistro

                    

 Ova pesma bi bolje stajala Nenu Belanu i ,Đavolima'. Jedino mi

 se dopao džez- kabare zvuk, ali to nije to kad sama pesma nije

 dobra.

 Ocena X


 13. Bata Nonin

       Ja te razumem

 Nema pesme


 14. Kim

      Sve i svašta

                    

 Njihov najpoznatiji hit je ,Ljubi me brzo' (o tom originalu i obradu

 ću pisati nekom prilikom). Pesma ima odličan ritam i mnogo bolji

 tekst od Askine ,Halo halo'.


 Ocena 7 

 15. Maja Odžaklijevska

       Julija

                   

 Maja je ovog puta bila milion puta bolja nego na Jugoviziji 1981!

 Ih, što nije pobedila!

 Ocena 12


 16. Sunčeve pege

       Noć je stvorena za ples

                    

 Novi talas na Jugoviziji mi zvučao veoma dosadnooo. Njihovo 

 pevanje mi se ne sviđa i ova pesma bi dobila nula poena na

 Evroviziji.

 Ocena X



 Zaključak

 I ova Jugovizija je imala odlične i originalne pesme. Mogli su

 dati Maji, Indeksima ili Makadamu pobedu, pošto su oni

 odskakali u pozitivnom smislu. Na kraju, dobro nam Šveđani

 dali 12 poena sa Askama.



                                

                                           


                                          

Нема коментара:

Постави коментар