Претражи овај блог

четвртак, 18. мај 2017.

Apsolutno, najbolja pesma Jugovizije!



 Jedanaesta Jugovizija je održana u Domžalu, gradu u Sloveniji

 1971. Ovaj grad je danas poznat kao najveće predgrađe Ljubljane.


 1. Bele vrane

     Pesma Od srca do srca

 Nema pesme


 2. Krunoslav Slabinac

     Pesma Tvoj dječak je tužan



 Njegova pesma odiše odličnim tekstom, muzikom i naravno

 pevanjem. Nerealan plasman na Evroviziji, na moju ogromnu



 Ocena 12


 3. Esma Redžepova

     Pesma Malo malo

                     

 Njeno pevanje u ovoj pesmi mi je imalo nepotrebno iskazivanje

 puno trilera. Pesma ima originalan zvuk, kao i muziku. Samo, na

 Evroviziji bi dobila null point.

 Ocena 3          


 4. Ditka Haberl i Doca Marlot

     Pesma Pesem za otroka (,Pesma za bebu')

 Nema pesme


 5. Senka Veletanić

     Pesma Sunčani ples

 Nema pesme


 6. Saška Petkovska

     Pesma Svetot moj (,Moj svet')


 Nema pesme


 7. Zvonko Špišić

     Pesma Šal na plaži

                       

 Muzika i tekst mi nisu išli zajedno. Nikako, iako Zvonko zna da

 peva.

 Ocena 2


 8. Pro Arte

     Pesma Hej ti, slatka Lulu

                        

 Veoma simpatična pesma i možda bi na Evroviziji bila na gornjoj

 lestvici.

 Ocena 9


 9. Majda Sepe

     Pesma Regrat (,Maslačak')


  Nema pesme


 Zaključak

 Pro Arte je mogao ući u Evrovizijsku priču sa ovom simpatičnom

 pesmom, za Esminu pesmu je kuku majko (iako je imala vrhunske

 pesme), Zvonkova pesma mi je veliko ne, ne. Najbolja pesma je i

 pobednička ove Jugovizije.

                                 

Нема коментара:

Постави коментар