Претражи овај блог

недеља, 4. фебруар 2024.

Norveški nacionalni izbor za Evroviziju 2024. 2/2

 



  Utisci o sva tri polufinala+favoriti

 https://muaria.blogspot.com/2024/01/norveski-nacionalni-izbor-za-evroviziju.html.


 

 1. Kajno- Damdigida


                                         

   Ova grupa koja je bila na Evroviziji 2019. su uspešno probili

 led otvorivši finale. Ista ocena će biti kao u polufinalnom delu,

 a to je devetka. I bolje što su bili vicešampioni, a šampioni su

 bili pod rednim brojem 8.




 2. Enprinces- Spasi me


                                                

  Ona mi je bila ok u polufinalu i jako mi se dopao koncept 

 scenskog nastupa. Baš bezveze što je bila zadnja sada, zna da peva i

 njena pesma imala priču.


  Ocena 9




  3. Gothminister- Mi dolazimo živi


                                           

  Finalni nastup je bio žešći od polufinalnog (sa više pirotehnike),

 ocena će biti ista nalik polufinalnom nastupu.


 Ocena 8




  4. Ingrid Jasmin- Eja


                                               

  Sada je strofe mnogo bolje otpevala nego u polufinalu i više

 u finalu uživala na sceni, što je veoma bitno.


  Nije bilo ni sada potrebna plesna pauza, sada će dobiti višu

 ocenu, nego u polufinalu.


  Ocena 10




  5. Mia- Zelena svetla


                                             

  Mia ima dobar glas, a nekako mi se više smučile te englesko

 moderne pop radio pesme (nije ona ništa kriva). I bilo je očekivano

 6. mesto.


  Ocena 7




   6. Margaret Berger- Zaborav


                                           

  Margaret je sada jače pevala nego u polufinalu, pesma je iskreno

 već viđeno.


  Ocena 7



  7. Dag Erik Oksvold i Ana Fagermo- Nežno mi sudi


                                               

  Tačno sam znala da će oni biti na sredini tabele (5. mesto), 

 a pesma će imati istu ocenu nalik polufinalu i to je desetka.




  8. Gate- Vučja koža (pogrešno sam napisala naslov u polufinalnom

 delu)


                                             

  Morali su promeniti tekst (jer je podsećala na neku srednjovekovnu

 baladu), a time ništa nisu izgubili. A ono što sam u polufinalu

 rekla za kikseve, u finalu ih nije bilo i oduševljena sam što su

 pobedili! 


  Ocena 12




  9. Erika Norvič i Super Rob- Moj AI


                                               

  Erika u polufinalu je otpevala jako loše, a ljudi su je žešće 

 pljuvali i ona imala teških emotivnih trenutaka. U finalu se

 popravila i ok je što ovaj duet bio treći.



  Ocena 6




  Zaključak

                                                
  Oduševljena sam što je pobedila autentična pesma na 

 maternjem i pričom! :-D Poslednji put su Norvežani poslali na

 maternjem davne 2006, a verujem da će Gate proći u finale i

 imati jake bodove od strane publike (ne samo skandinavske).


  Top 3 učesnici sasvim zasluženi!

Нема коментара:

Постави коментар