Претражи овај блог

понедељак, 12. фебруар 2024.

Litvanski nacionalni izbor za Evroviziju 1/2

 



    Sa Monikom Linkite, bili 11 (a mislila sam da će biti na sredini

 tabele), pesma na ovom linku je 22.

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/zasto-karija-nije-pobedio-i-mnogo-sam.html.


 Čudno mi što se Litvanci za ovogodišnji nacionalni izbor za

 predstavnika Evrovizije odlučili  za 5 polufinala.


 Ovde, izdvojiću favorite od svakog, a o finalnom utisku će biti

 na drugom postu.



  Prvo polufinale mi je bilo ekstremno loše i samo

 jedna pesma bila jedini plus. Silvester Belt sa bržo intrigantnom 

 pesmom ,Sačekaj' razbio jednoličnost 1. polufinala. Refren, pevljiv,

 samo njegovo pevanje originalno i blago melodično i mislim da

 je vreme da Litvanci na svom maternjem pošalju bržu pesmu na

 Evroviziji! Nisam ovde navela pesmu od VB Gang ,Kaboom',

 pošto mi nije napravila potpun bum efekat.


 Ocena 12


                                            




  Drugo polufinale je bilo takođe očajno kao prethodno, a

 učesnik Evrovizije 2013. Andrius Pojavis imao mnogo goru

 pesmu, od one iz 2013. godine. Ostale pesme su imale

 neoriginalne tekstove na engleskom, jednu pesmu na maternjem

 koja usiljeno pokušavala biti super i pevačica grupe Aiste pevala

 katastrofalno refren (a ipak su prošli u finale). 

  

  Kao i u prethodnom polufinalu, samo grupa ,Žalvarinis' 

 zaslužila u potpunosti ulazak u finale. Etno rok pesma ,Prohujalo sa 

 vihorom' je fin spoj oba žanra. Strofe zvuče slabo, dok je refren

 usklađen i fin.


 Solo gitarski deo mi bio ok, trebalo je muzički i aranžerski biti

 jače i originalnije.


 Ocena 7


                                               



  Treće polufinale je bilo sa jakom muzikom i aranžmanima,

 a samo pesma od Šauera ,Nemoguće' imala veći nivo.


 Druga pesma sa tog polufinala koja je prošla ,Budi pažljiv' od

 grupe Pluie de cometes me više podsećala na finu muzičku

 pozadinu za otmene restorane/kafiće, nego pesmu 

 nisam htela navesti, pošto je iskreno blah.


                                              

   Druga strofa je atmosferski bila bolja od prve, kod refrena

 u pozitivnom smislu je zagrmeo. Scenski nastup imao smisla i

 išao uz priču pesme, njegova moderno baladna boja glasa mi se

 dopala i opravdano ušao u finale.


  Ocena 7




  Četvrto polufinale mi bilo jako slabo i nisam imala favorita. Pop

 operska grupa ,Il Senso' sa pesmom ,Vreme' je tehnički bila

 odlična, dok sa druge strane zvučalo bez duše.

 

 Monika Marija sa pesmom ,Odljubivanje tebe počinje sutra' dobro

 izvela, dok sama pesma mi je onako.




  Peto i konačno polufinale je bilo sa tri balade (ne zna se koja je

 dosadnija), The Roop je imao slabiju pesmu od prethodne dve

 (na otkazivanoj Evroviziji 2020. i 2021. gde su zauzeli 8. mesto),

 a pesma koja bila jača od njihove je ženski trio ,Kraljica ruža'

 sa pesmom ,Hodaj kroz vatru' (dobro je što su prošle u finale).


                                           

  Fank zvuk, dobar tekst gde promoviše žene u pozitivnom smislu,

 u refrenu su bile blago neusklađene (biće to dobre vežbe) i on

 me malo podsećao vokalno na devedesete.


  Ocena 7




  Zaključak


  Silvester i niko drugi! On jedini u potpunosti zaslužuje pobedu i

 tačka!

Нема коментара:

Постави коментар