Претражи овај блог

петак, 23. фебруар 2024.

Hrvatski nacionalni izbor za Evroviziju 2024. 1/3

 



  Mama Šč napravila bum prošle godine+ Letovci doneli plasman 

 svojoj domovini u finale posle 4 godine neplasmana zaredom

 (pesma je 25. na linku)

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/zasto-karija-nije-pobedio-i-mnogo-sam.html


 Hrvati posle velikog uspeha Letovaca (ponovo su učesnici Dore i

 to 2. godine zaredom), žestoko naložili za učešće na Dori i bilo

 je prijavljeno 203 izvođača, što je rekord (otkad se održava taj

 izbor).


 Odabrano je 26 izvođača, a imali su prvobitno 4 rezerve (u slučaju

 da neko od tih konačnih izvođača odustane zbog nekog razloga).


 Ža Ža (učesnica 2. sezone ,Iks Faktor Adria') odustala zbog

 nepoznatog razloga i na njeno mesto uskočio Bejbi Lazanja.




  Ovde ću navesti pesme koje su dobre (za divno čudo, ima ih) 

 i prošle u finale, kao i one koje mogu proći. Na žalost, prvo 

 polufinale me ozbiljno razočaralo (navešću u zaključcima detaljnije

 i zašto).


 Francuski predstavnik za ovogodišnju Evroviziju Sliman izveo

 tri pesme (među kojima i Evrovizijsku) milion puta bolje, nego

 90% učesnika ovog tragičnog polufinala.




 1. Pavel- Do mjeseca


                                           

 Ovu grupu volim već nekoliko godina, odlična posveta grupa

 ,Abba' (u muzičkom smislu) i ,Novi fosili' (u tekstualnom

 smislu), kao i osamdesetih godina.


 Antonija, Aljoša i ostali saborci su bili odlični, jako sam srećna

 što su prošli u finale (zasluženo). Znam da sigurno neće biti top

 3, niti pobediti ovogodišnju Doru,

 ali bih volela barem da u finalu budu između 4. i 7. mesta. Oni

 su trebali još ranije biti na Dori, ali nikad nije kasno.


 Ocena 12






                             Pesme koje mogu proći



 1. Vinko- Lažljive oči


                                         

  Akustično osećajna pesma, jako dobar izgovor engleskog (pobednik

 3. sezone ,The voice' za Hrvatsku i bio u ekipi Davora Gobca) i

 ovde mi se svideo minimalizam po pitanju nastupa.


 Uživo smisleno i kvalitetno otpevano, malo je falilo muzičko

 aranžerskih varijacija.


 Zaslužen prolazak u finale.


  Ocena 9



     

 2. Let 3- Babaroga


                                          

  Muzički uvod mi se svideo i obradovalo me što nije bio 

 korišćen autotjun/vokoder (nalik studijskoj verziji), inače ih

 ovde ne bi stavila.


 Nije kao ,Mama Šč', ali ima zanimljiv scenski nastup i kostime.


 Mali ljudi kao plesači su bili prirodni i spontani na

 svom nastupu, Letovcima dajem + za to. Bila je kao

 plesačica Severina (sa njom su sarađivali na videu njene

 Evrovizijske pesme ,Moja štikla' i ta mi nije bila omiljena njena

 pesma) i njena uloga na ovom nastupu bila ok.


 Letovci su živnuli ovo polufinale i jesu zaslužili prolazak u finale.


 Ocena 6




  Zaključak


 Bilo je previše falširanja (solisti su ,pobedili' u

 tom slučaju), nezanimljivih i nekreativnih pesama (ove osobe

 što sam navela su bili jedini na višem nivou i to je isključivo moj 

 stav).


 Barbara Munjas bila bolja prošle godine, Eugen (volela sam

 studijsku verziju njegove pesme) me blago razočarao i očekujem u 

 finalu da će se popraviti. Miša podbacio (isto mi studijska

 verzija njegove pesme bila blagi favorit) i očekivano nije prošao.


 Ema sa pesmom na engleskom ,Kako možeš da me voliš' je

 vokalno bila tačna, precizna i bez falša, ali mi je falio neki

 blagi iks faktor (trebali su njoj dati prolaz u finale).


 Očekujem da će večerašnje finale biti mnogo bolje, pogotovo

 zbog Bejbi Lazanje (molim se da će nastup i pesmu izneti na

 jakom nivou i proći u finale). 


  


                                          

Нема коментара:

Постави коментар