Претражи овај блог

петак, 11. мај 2018.

Slabiji neprolaznici, a jedan od njih nije trebao raditi sledeće...



 Neprolaznici 1. polufinalne večeri

 https://muaria.blogspot.rs/2018/05/vetar-kamenje-i-luda-na-zalost-ostecene.html


 Drugo polufinalno veče šezdeset treće Evrovizije je bilo održano

 10. maja ove godine u Lisabonu (zaboravila sam isto reći za 1.

 polufinale, a i finale će biti održano u istom mestu).


 1. The Humans (,Ljudi')

     Goodbye (,Zbogom')

     Rumunija


 Pesma govori o poslednjem zbogom osobi koja želi dići

 ruku na sebe, a opet govori da treba videti život sa vedrije strane

 i krenuti napred. Zanimljiv scenski nastup, jak tekst, odličan

 vokal. Ne sviđa mi se što pesma podseća na

 osamdesete i sama muzika je trebala biti ubedljivija.

 Ocena 5


 2. Jessika (Džesika) feat Jenifer Brening (Dženifer Brening)

  Who we are (,Ko smo mi')

  San Marino

                       
 San Marinke su imale pesmu koja malo podseća na švedsku

 pobedničku pesmu sa Evrovizije 2015.O toj poruci vezano sa

 tim ko smo kao osobe u ovom slučaju, nešto nisam 

 impresionirana.

 Ocena 2


 3. Julia Samoylova (Samojlova)

     I won't break (,Neću se slomiti')

     Rusija

                         
 Ne treba se slomiti, čak i ako nisu okolnosti na tvojoj strani. Oni

 plesači nisu trebali biti tu, njen vokal je prosečan i na žalost,

 njeni sunarodnici su imali ružne komentare po društvenim

 mrežama, umesto da joj kažu svaka čast što je konačno ostvarila 

 svoj san! Ipak, dajem ovu realnu ocenu.

 Ocena 3


 4. Etno džez bend Iriao

     For you (,Za tebe')

     Gruzija

                          
 I Gruzijci su prvi put pevali 100 % na maternjem (učestvuju od

 2007, a u 2009. su morali odustati sa takmičenja, zbog ,političke'

 pesme). Neobično romantična pesma na njihovom maternjem,

 trebala je proći u finale.

 Ocena 8



 5. Gromee feat Lukas Meijer (Gromi)

     Light me up (,Osvetli me')

     Poljska

                        
 Želi se osećati živim, dok trči kroz ceo svoj život. I neka ga ona

 osvetli. Lukas je Šveđanin, a njegov glas mi zvučao njanjavo

 kod strofa (refren se može slušati). Gromi je odlično odradio

 posao, samo bih promenila pevača.

 Ocena 6



 6. Christabelle (Kristabel)

    Taboo (,Tabu')

     Malta

                      
  Treba da se razbije tabu o ćutnji problematike po pitanju 

 mentalnih oboljenja i proći te mračne misli. Kristabel je odlično

 odradila posao u celokupnom smislu i tragika mi što ova pesma

 nije prošla u finale. Tragika br. 2 jeste da socijalno angažovane

 pesme slične tematike nisu bile uspešne na Evroviziji.


 Ocena 7 



 7. Laura Rizzoto (Ricoto)

     Funny girl (,Smešna devojka')

     Letonija

                         
 On gleda u drugu, ona očajava i za njega je samo smešna devojka.

 Laura imala sličnu pesmu kao Franka (samo što je Franka bila

 milion puta bolja), a sama pesma je dosada.

 Ocena 1 


 8. Vanja Radovanović

     Inje 

     Crna Gora

                       

 I za njega sam navijala, al' me razočarao zbog jedne neprimerene

 šale+ Katarina Bogićević je trebala otići umesto njega


 Ta neprimerena šala (kasnije se izvinuo, al' šteta je bila



 Da to nije uradio, njemu bih dala ovde maksimalnu ocenu (a

 i sam kraj pesme sa visokim tonom zabrljao).

 Ocena 4


 Zaključak

 Vanja je sam sebe upropastio (iako je sama pesma bila među

 boljima od neprolaznika), a neprolaznici iz 1. polufinala su bili

 mnogo bolji. Gruzija i Malta su trebale proći u finale.


                                         

Нема коментара:

Постави коментар