Претражи овај блог

понедељак, 14. мај 2018.

Njen tehano kumbia sazrevanje



 Selenin 2. album ,Pođi sa mnom'

 https://muaria.blogspot.rs/2018/05/poite-sa-njom-na-tehano-nacin.html


  Treći album ,Entre a Mi Mundo' (,Uđi u moj svet') je bio 

 najveći Selenin proboj na muzičkoj sceni Severne Amerike i

 Meksiku. Postojala je priča da će ona proširiti karijeru

 na svetsko tržište i na žalost, do toga nije došlo. Ovaj album ima

 4 odlične pesme.


                                                  Ceo album

 Selena je muzički i vokalno sazrela na ovom albumu i počela se

 više pitati kako i šta će izvoditi od pesama. Mene čudi što 

 jedan od najvećih njenih hitova ,Como la flor' (,Kao cvet') nije bila

 prva pesma na albumu. Pesma ,Que creias?' (,Šta si ti mislio?')

 je jako emotivna pesma, gde Selenin dublji vokal ispao odlično

 snažan (sigurna sam da ima autobiografske elemente).


 Duet ,Siempre estoy pensando en ti' (,Uvek razmišljam o tebi')

 koji izvela sa kolegom iz njene grupe Pit Astudiljom je jako

 simpatičan, ,Missing my baby' (,Nedostaješ mi dragi') je jedina

 pesma na engleskom, a za pesmu ,Amame' (,Voli me') je napisala

 tekst.


 Favoriti: Kao cvet, Šta si ti mislio?, Uvek razmišljam o tebi,

 Las Cadenas (,Lanci'), Nedostaješ mi dragi i Voli me.


 Ocena 10 

Нема коментара:

Постави коментар