Претражи овај блог

среда, 2. мај 2018.

Muzičari ga izvukoše+ ima li vatre u njemu?




 Džon Njuman na početku bio poznat po saradnjama sa grupom

 ,Rudimental' (,Feel the love' i ,Not giving in') i kasnije imao

 lep početak solo karijere (jedna od pesama je ,Love me again',

 kao i ,Give you my love').

 Napisao je za nekoliko izvođača tekstove i izdao samo dva

 albuma.

 Sajt+društvene mreže http://johnnewman.co.uk/. Imao je

 tumor u mozgu i srećom, uspešno se oporavio.


 Video je sa koncerta u martu ove godine, a završava se u 31. 

 minutu.


 U prvoj pesmi ,Give you my love' (,Dajem ti ljubav'), Džon 

 otpevao sa nekim neobično nesigurnim tonalitetom i pomislila sam

 da će koncert krenuti naopako. Muzičari ga izvukoše u drugoj

 pesmi, trećoj se Džonov glas popravio i atmosfera bila sve

 bolja. Prateći vokali fenomenalni, od muzičara posebno bubnjar

 (obratite pažnju na njega). Kad se Džon pozdravio sa publikom na

 kraju, bilo mi je dirljivo.

 Ocena 7



 U martu, izdao novu pesmu ,Fire in me' (,Vatra u meni') koja

 najavila povratak, posle opravdane pauze. Da li ima u ovoj

 pesmi vatre u njemu?

                       


 Džon je izveo odlično povratničku pesmu i definitivno ima vatre

 u njemu. Video ima zanimljivu priču o junaku koji pokušava

 pronaći vatru u sebi, uprkos lošim životnim okolnostima i na

 kraju pobeđuje. Garantujem vam, ova pesma će biti hit na duže

 staze!

 Ocena 10
                                                

Нема коментара:

Постави коментар