Претражи овај блог

четвртак, 26. април 2018.

Njen početak...




  Omaž posvećen njoj 

 https://muaria.blogspot.rs/2017/07/omaz-za-kraljicu-tehana-je-trebao-biti.html


 Njena porodica https://muaria.blogspot.rs/2017/07/muzicka-porodica-13.html



 Njena prva izdavačka kuća EMI Latin prvobitno nije htela da

 njen brat i ostali iz porodične grupe budu uključeni u pravljenju

 debi albuma. Na Seleninom debiju iz 1989. nazvan po njenom 

 imenu, nalazi se samo jedna pesma na engleskom (,My love'-Moja 

 ljubav) i obrada japanskog klasika iz šezdesetih ,Sukiyaki' 

 (,Trebalo bi hodati gore').
                                  Ovde se nalaze 8 pesama



               
                                                 Moja ljubav





                                               Contigo quiero estar

                                (,Hoću da budem sa tobom')



 Odlično je obradila ,Sukiyaki' na španskom (zapravo, pesma se

 zove drugačije, o tome drugom prilikom). Besitos

 (,Poljupci') je tehano pesma za ples, ona i član njenog benda

 Pit Astudiljo su divno otpevali ,Amame quiereme' (,Voli me, želi

 me').


 Quiero ser (,Biti voljena') kumbia dobra pesma, ,Mentiras'

 (,Laži') je odlična pesma o laganju, al' melodija je kuku majko.


 Na ovom albumu imamo i rege pesmu ,No te vayas' (,Ne idi') koja

 sasvim fino zvuči. 


 Favoriti:Sukiyaki, Voli me, želi me, Biti voljena, Moja ljubav.


 Ocena 6





                                             

Нема коментара:

Постави коментар