Претражи овај блог

среда, 25. април 2018.

Pop baladni vetar zaljubljeni



 Njegova nekadašnja grupa

 https://muaria.blogspot.rs/2017/07/top-10-pesama-4.html


 Fuad Backović Deen (Din) je izdao debi album ,Ja sam vjetar

 zaljubljeni', gde se nalaze tri regionska hita (,Laži me',

 ,Poljubi me'-duet sa Vlatkom Pokos i ,Bolje za nas').


                                               Ceo album


Naslovna pesma albuma je zapravo obrada (original izvodi

 Buhran Šaban https://www.youtube.com/watch?v=wEobK2Yvf_M) i fenomenalno otpevao.

 Favoriti su skoro sve pesme, u jednoj je preterano doteran

 vokal (,Apsolutno tvoj') i ta mi se ne dopada

 na albumu.

 Pesma koja me pozitivno iznenadila jeste ,Supermodel', pošto

 sam očekivala elektro evropop pesmu sa preglupim tekstom.

 Kad ono ispade sasvim fina, lagana pesma.



 Dinov debi album bio odličan i pesme koje pevao na istom su

 mu savršeno pasovale. Šteta što je muzički skrenuo kasnije...


 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар