Претражи овај блог

субота, 6. јануар 2018.

Top 10 38



 Meni se činilo da je ovaj čovek preterano izvikan po pitanju

 pesama. A imala sam sliku o njemu da je preterani mačo men. 

 Promenila sam mišljenje pre par godina, a opisaću 

 i njegovu porodicu (otac mu se bavio muzikom, brat kraće pevao).

 Njegovo ime je Toni Cetinski.

 Fejsbuk stranica https://www.facebook.com/tonicetinskiofficial/

 Yotube https://www.youtube.com/channel/UCxnJg_wXyl3IovqbUVbndRw/videos


 1. Lagala nas mala (duet sa Tošetom Proeskim, pesma na linku

 je pod brojem 6)

 Komentar+video 

 https://muaria.blogspot.rs/2017/08/top-10-pesama-5.html



 2. 23. prosinac (23. decembar) (pesma sa 3. albuma ,Ljubav i

 bol' iz 1995.)


 Potresna i emotivno jaka pesma je imala razne priče o

 nastanku, a istina je sledeća. Jedan od autora pesme je imao 

 devojku koja na žalost nastradala tog datuma. Nije lako 

 otpevati pesmu tog tipa, a Toni je to uspešno odradio.


 3. Onaj ko te ljubi sretan je (pesma sa 9. albuma ,Budi uz mene'

 iz 2005.)

                   
 Čist rok uvod, ritmičnost pesme na visokom nivou, a obično

 pesme (mislim u ovom slučaju na tekst) tog tipa budu bljutave

 (srećom, ova je odlična).


 4. Budi uz mene (pesma sa istoimenog 9. albuma)

                     
 Video pesme ok prati priču, tekst nešto kraći, ali sasvim dovoljan.

 Najefektniji su refren i završnica.


 5. Zabluda (duet sa Željkom Joksimovićem)

 Komentar+video




 6. Morski vuk (duet sa Oliverom Dragojevićem)

 Komentar+video




 7. Opet si pobijedila (pesma sa 14. albuma iz 2012.)

                     
 Molim vas, obratite pažnju na odličan tekst. 

 Pesma ima dramatiku i veliku pouku.



 8. K'o da je sudbina htjela (pesma sa 14. albuma)

                       

 Refren je ovde najjači, na romantičarsko modernistički način.


 9. Tugo moja (duet sa Žakom Hudekom)

                       
 Aleksandra Milutinović napravila odličnu pesmu za njih 

 dvojicu. Obojica maestralni u solo i zajedničkim deonicama, 

 totalna šteta što ne snimiše pravi video.


 10. Laku noć (pesma iz 2017.)

                      

Atmosfera videa, spontana, originalna i zabavna. Ova pesmu sam

 stavila za kraj, čisto da bude muzička poslastica (što i jeste). :-)
                                             

  

Нема коментара:

Постави коментар