Претражи овај блог

понедељак, 16. октобар 2017.

Uskočio kao zamena, a rezultat...



 Džejms Horner je uskočio kao zamena, da napravi muziku za

 film ,Troja' (priča o prethodnom kompozitoru Gabrijelu Jaredu koji

 je na žalost odbijen je na postu https://muaria.blogspot.rs/2017/10/sramota-je-sto-su-odbili-njegovu-muziku.html). 

 Horner je napravio 12 pesama, 11 instrumentalnih i jednu sa 

 pevanjem. Ta se nalazi u ovom audiu, a ona se zove ,Remember

 me' (,Sećaj me se') koju izvode Džoš Groban i Tatjana Carevska.



 Uvodna pesma ,3200 godina'  odlična za sam početak ove

 filmske epske priče. Epsko sjajne pesme su:Ahil, Grčka armija,

 Trojanci napadaju i Noć pre. Brisis i Ahil je drugačija romantična

 pesma od Jaredove pesme ,Paris i Helena' u pozitivnom smislu.


 Pesma ,Troja' mi zvuči veoma slabašno i mlak pokušaj muzičke

 epike, pesme ,Hektorova smrt' i ,Drveni konj i pad Troje'

 na odličan muzički način prikazuje pad jednog vođe i jedne

 zemlje iz staro Grčke prošlosti.


 Predzadnja pesma ,Kroz vatre, Ahil i besmrtnost' ima elemenata

 kompozicija klasične muzike (kao deo inspiracije, Hornetu

 služio kompozitor Sergej Prokofjev) gde Horner uspeo napraviti 

 odličnu uvertiru pred završnu pesmu.


 Završna pesma mi spada među najbolje i najlepše filmske pesme,

 a rezultat Hornerovog viđenja ,Troje' je ispao odličan. Više 

 bih volela da su se Horner i Javel ujedinili sa svojim najboljim 

 kompozicijama za film ili da su napravili zajedno dve-tri pesme.

 Ocena 9 
                                           

Нема коментара:

Постави коментар