Претражи овај блог

петак, 8. септембар 2017.

Original ili obrada? 25 Obojica su izvrsni dalmatinski vokali


 Oliver Dragojević je bio jedan od najuspešnijih pevača sa ovih

 prostora i izdao neverovatnih 38 albuma. Pesma ,Tu no llores mi

 querida' (,Ne plači dušo moja') spada među najveće njegove

 hitove, a tekst i muziku je napravio izvrsni Zdenko Runjić. 

                                                                           

 Španski deo pesme glasi (kao u ovoj i obradi ove pesme):

 Ne plači dušo moja, molim te ne plači, ti si duša mog života, ti si

 moja ljubav. Oliver je fenomenalno otpevao deo na španskom i 

 bilo bi sjajno da je pesma bila napravljena na tom jeziku. Sama

 pesma je sjajna, a pogotovo završnica iste.

 Ocena 10


 Njegov mlađi sunarodnik Goran Karan je 11 godina posle, obradio

 pesmu. Verovali ili ne, mlađe generacije su mislile da je ovo 

 originalna Goranova pesma!


 Muški prateći vokal mi je ovde bio višak (Oliverovi prateći su

 bili mnogo bolji), a ovde mu uspešno+ odlično pomogao vokalno

 Oliver. Dajem ovu ocenu, jer je takođe sjajna, kao i originalna

 verzija.

 Ocena 10
                                              

Нема коментара:

Постави коментар