Претражи овај блог

недеља, 9. јул 2017.

P.O.P 25 Ironična pesma o...



 Eksperimentalna grupa sa pank, rok i folk elementima ,Ništa ali

 logopedi' (1992- 1998) su iz Šapca. Osvojili su nagradu publike

 na Zaječarskoj Gitarijadi 1994, a pesma ,We are the Serbs' (,Mi 

 smo Srbi') govori o tome kako je svet predstavljao naš narod na 

 ironičan način, sa prostim engleskim rečenicama+ psovkama. Na 

 početku videa, pojavljuje se Milorad Milinković, jedan od tragača 

 kviza ,Potera'.




 Na žalost, svet nas jeste loše predstavio kao najveće negativce i

 malo mi zasmetalo što se u svakoj trećoj rečenici spominje psovka

 (nemam ništa protiv onih što psuju,al' u ovom slučaju bilo

 preterano). Harmonikaš Darko Veljić je odsvirao efektan deo, a 

 ovde mi se dopao spoj dva žanra sa jednim koji ne volim.


 Članovi grupe se ponovo okupili prošle godine na koncertu

 Nikole Vranjkovića (njegovu pesmu sam opisala na postu


 i živo me zanima da li su smislili nove pesme o trenutnim

 situacijama u našem društvu. To bih volela da se desi.

 Ocena 9
                                        

Нема коментара:

Постави коментар