Претражи овај блог

понедељак, 10. јул 2017.

Original ili obrada? 21 Obrada čelista milion puta bolja


 Ceo svet je poludeo sa pesmom ,Despacito' (,Laganice')

 koju izvode Portorikanci Luis Fonsi i Daddy Yankee (Dedi

 Jenki). Većina ljudi koji izvode ovu pesmu (mislim isključivo na

 naše), ne znaju tačno radnju pesme, a evo i prevoda


 iznenađeni istim). Sad u julu, pesma je imala veliki uticaj na 

 Portoriko, time što se za 45% povećao broj turista+ u obilaske 

 ove zemlje, spadaju i klubovi gde je snimljen video.

                      

 Pesma ima zarazan ritam, a melodija refrena mi se posebno sviđa.

 Međutim, takav tekst nisam očekivala+ više mi dojadilo što je

 puštaju bar dvaput na Play radiu (doduše, puštaju verziju sa

 Biberom, koja mi se ne sviđa).

 Ocena 8


 Jedni od mojih omiljenih izvođača modernog doba ,2Cellos' su

 rešili obraditi ovaj hit. A rezultat je...


 Odličan+ naslov sa ovog posta jasno govori još jedan utisak.

 Bili su mi pozitivno smešni na pokušaju otpevati pesmu (srećom,

 to je kratko trajalo), a momci još jednom su odradili odličan posao.

 Ocena 10

Нема коментара:

Постави коментар