Претражи овај блог

среда, 4. јануар 2017.

Dva viđenja tužne narodne pesme




  Pesma se zove ,Poema za moju senku', a evo i teksta.

 Ponekad, pratim svoju senku, ponekad ona dolazi iza. Šteta za

 nju ukoliko umrem, a sa kime će ona izaći?


  Neće se moje vino prevrnuti, namerno ću ga sipati, moja

 senka pije i život, to je za oboje.


 Mrtva tišina, gde ćeš je pronaći, senka prijatelj koji pati na isti

 način.


 Mala senko, brini se o meni, šta ću imati da napustim, kada me

 tama natopi.


 Ponekad, pratim svoju senku, ponekad ona dolazi iza.



 Dosta izvođača je obradilo ovu pesmu i nisam uspela pronaći ko

prvog izvođača ove pesme. Ovde ćete čuti dva totalno različita

 viđenja pesme.



 1. Atahualpa Jupankvi (1908-1992) je bio argentinski

 kantautor i pisac. On spada među najveće argentinske narodne

 muzičare u prošlom veku.





  Dosta setno i slabašno sviranje (takva je pesma), Jupankvi izneo

 veoma dobro ovu pesmu.


 Ocena 8


 2. Pedro Aznar je argentinski muzičar i tekstopisac. Pevao u dosta

 muzičkih grupa, a njegovi žanrovi su rok, džez i narodna muzika.

 Njegovo viđenje pesme je propraćeno nacionalnim instrumentom,

 bombom leguerom (dobošom).


                         

  Njegovo izvođenje je da se naježiš, koliko odlično zvuči!

 Pesmi je dao veliku dubinu, vokalno veoma moćno i sjajno.


 Ocena 10
                                                


                                                

Нема коментара:

Постави коментар