Претражи овај блог

среда, 31. јануар 2024.

Španski nacionalni izbor za Evroviziju 2024. 1/3

 



  Uvek će mi biti nepravedno što Blanka Paloma nije bila

 top 10 (ua za glasove publike, pesma je 8. na linku)

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/zasto-karija-nije-pobedio-i-mnogo-sam.html.


 Španci na svom nacionalnom izboru Benidormu će glasati na

 sledeći način (to je činjeno od prošle godine).

 Pola glasova će biti od strane profesionalnog žirija, 25% od

 strane demografskih žirija (mešavina mladih i starih članova

 žirija) i 25% od strane telefonskih glasova.



 Prvo polufinale je bilo 30. januara, na ovom i sledećem postu

 ću navesti isključivo prolaznike.


                                           

   1. Sofija Kol- Ovde sam da ostanem


                                            

  Super što je osim engleskog pevala na svom maternjem i

 katalonskom. Samo jedino što ne razumem preterano uzbuđenje

 oko pesme koja je za tipičnu đusku i nema ništa epohalno.

 Očekivan prolazak u finale.


  Ocena 6



   2. Gospođa Kafa- Bla bla bla


                                               

    Kostimi grupe, plesača kao i scenski nastup su odlični.

 
 Strofe imaju prođu, naslov pesme je super išao uz refren i za

 njih mi bilo najveće iznenađenje prolazak u finale.


  Ocena 7




  3. Endži Ferndandez- Znam ko sam

                                             
   Studijsku verziju sam ozbiljno ignorisala i mnogo mi je drago

 što je Endži pokazala svojim dobrim pop rok glasom i scenskim

 nastupom koji ima smisla da je bolja uživo.


  U finalu će sigurno pevati bolje uvod, ona zaslužuje biti top 3 i

 što se mene tiče, može i da pobedi Benidorm!



  Ocena 10




  4. Nebulosa- *u**a


                                               

    Pohvale za dvojac koji je u godinama (pevačica i klavijaturista)

 u vidu scenskog nastupa, zabavne sintpop priče i dodatni plus

 je što publika pevala sa njima refren i završnicu pesme. Zaslužuju

 vicešampionsko ili još bolje, da budu jedni od predstavnika

 Španije na ovoj Evrovziji!


  Ocena 12 


 


                                             

                                         

Нема коментара:

Постави коментар