Претражи овај блог

субота, 27. јануар 2024.

Irski nacionalni izbor za Evroviziju 2024.

 



 Četvrti debakl ove države se desio prošle godine (treći zaredom,

 a sama pesma je 3. na linku)

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/samo-bih-ovoj-grupi-i-duetu-dala-prolaz.html.


 Irska je bila 7 puta pobednica Evrovizije (devedesete su

 im bile zlatne godine), a u poslednjih 11 godina

 su baš imali flopove (samo pesma iz 2018. je ušla u finale).


  Mislim da ih je uzdrmala pobeda Švedske prošle godine i rešili

 konačno da začine svoj nacionalni izbor koji imao finale

 26. januara.


 Finale je bilo sa 6 učesnika, od toga su dve pevačice ozbiljno

 pozitivno odskakale (one ne pripadaju tipičnom pop zvuku). 


 Preostale četiri pesme su bile tri pop tipične pesme (dve solistkinje

 i boj bend) i rep vokalnom pesmom (Džajlovl je reper, Tošin

 pevačica).


 Od te četiri pesme, rep vokalno mi bila bolja i trebali su biti

 4. ili 3. (zauzeli su 5. mesto).


 



  Moj favorit u studijskoj varijanti bila Ejliša sa pesmom

 ,Go Tobann', pošto ta pesma imala odličan spoj engleskog i

 irskog, kao i priču o tome da irski jezik treba da ostane živ.


                                            

  Sa tako malom scenom, Ejliša se dobro pokazala i ozbiljno

 velika šteta što nisu bili živi instrumenti (pogotovo kod frulaškog

 dela) i samo limena burad se stvarno čula. Internacionalni

 žiri joj dao 6, dok nacionalni me pozitivno iznenadio sa 10 poena i

 podelila vicešampionsko pesmom sa boj bendom ,Next in line'

 (ona je trebala da bude isključivo druga ili pobednica).


 Studijska varijanta mi bila za devetku, a isto će biti i za živu.



 

  Pobednica (ako već Ejliša nije uspela pobediti, bar ona) jeste

 pevačica Bambi Tag (Kantri Rej Robinson) sa pesmom 

 ,Plavi sudnji dan'.


 Studijska verzija mi imala haotično dobre trenutke i bila 

 za sedmicu.


                                             

   Bojala sam se da će ona uživo pevati haotično brljavo, a 

 oni delovi koje sam iskritikovala su zvučali dosta dobro uživo.


 Jedina zamerka za uživo verziju jeste završnicu što izvela

 hororično uznemiravajuće (nadam se da na Evroviziji to neće

 izvesti). Super je što se nacionalni žiri osvestio i njoj dao 12,

 dok internacionalni žiri dao 8.


  Ocena 9
 



  Zaključak



 Biće mi zanimljivo kako će se Bambi snaći u Malmu i bilo bi

 super da posle tih flopova, sa njom barem prođu u finale. Imaće

 ona sigurno glasača, konačno da alternativniji izvođači u toj

 državi dobiju veću pažnju i podršku.

Нема коментара:

Постави коментар