Претражи овај блог

петак, 12. мај 2023.

Njen neprolazak mi bio potpuno neočekivan

 


 Samo bih Letoniji i Holandiji dala prolaz u finale

 (neprolaznici 1. polufinala)

 https://muaria.blogspot.com/2023/05/samo-bih-ovoj-grupi-i-duetu-dala-prolaz.html.


 Drugo polufinale je bilo 11. maja.



 1. Rajli


     Breaking my heart (,Srce mi slome')


    Danska


                                            


 Rajli zvučao jako nervozno i sa ogromnom tremom. Plus što nije

 njegov glas bio potpuno vokoderski, promene scenskog ambijenta

 su prekrasne. I nije me iznenadio njegov neprolazak u finale, samo

 sam mislila da će mlađe generacije glasati za njega.


 Ocena 4


 2.  Teodor Andrei 


       Dgt (,Off and on') (,Prsti-Isključi i uključi')


      Rumunija


                                                  


  Mislila sam da je nastup sa nacionalnog finala bio katastrofa, ali

 njegova delegacija na Evroviziji ga potpuno upropastila i nije

 mu uopšte pomogla! Prvi deo pesme počeo kroz akustiku

 (potpuno lepo iznenađenje), Teodorov glasovni maksimum je

 bio baš jak i samo da delegacija stoprocentno njemu pomogla,

 sigurno bi ušao u finale. Na žalost, to je jedan od najgorih scenskih

 nastupa u novijoj istoriji Evrovizije (za njega bih dala

 iks), dok ocena za samu pesmu je...


 Ocena 6


 3. Dilja


     Power (,Moć')


     Island


                                                   


 Drastično poboljšan scenski nastup i Dilja odlično odradila posao

 potpuno sama na sceni! Ne shvatam zašto se nije plasirala i baš

 me razočaralo što nije ušla u finale.


 Ocena 8
 


 4. Viktor Vernikos


      What they say (,Šta ljudi kažu')


      Grčka 


                                               

 Prevod https://lyricstranslate.com/sr/what-they-say-shta-ljudi-kazhu.html.

 Viktor imao najveću tremu od svih neprolaznika, donekle uspeo

 dočarati poruke pesme, dok sam nastup bio na žalost bledunjav.


 Ocena 2 


 



 5.  Iru


      Echo (,Eho')


      Gruzija


                                             

  Iru je odlično pevala bez ijedne greške, klimavog glasa ili 

 pogrešnog tona, nadala sam se da će biti plesači nalik u muzičkom

 videu. Nju bih zamenila sa poljskom Blankom (razočarao me

 Blankin prolazak u finale, uopšte nije zaslužila), jedina mana pesme

 besmisleno čudan tekst.


 Ocena 8




 6. Piqued Jacks


     Like an animal (,Kao životinja')


     San Marino


                                               

 Prevod https://lyricstranslate.com/sr/animal-kao-zivotinja.html.


 Za njih, dobro je što nisu ušli u finale. Nezanimljiva, veoma

 iritantni refren, nema posebnih i ključnih delova pesme i po mom

 mišljenju, drugoplasirana grupa sa nacionalnog izbora ,Le Deva'

 trebala biti na Evroviziji https://www.youtube.com/watch?v=2CvWgSHdBXA

 (sa njima bi stoprocentno ušli u finale).


 Ocena X




 Zaključak



 Za okorele obožavaoce Evrovizije, Iruin neprolazak bio neočekivan

 (za neke šokantni) i nju bih zamenila sa ,Solo' Blankom (ona nije

 zaslužila ulazak u finale).


 Neprolazak San Marina bio očekivan i nije mi žao što imam takav

 stav, žao mi je Teodora, Dilje i Iru (malo i Viktora što ga trema

 jako savladala prilikom nastupa).

Нема коментара:

Постави коментар