Претражи овај блог

понедељак, 1. мај 2023.

Adamsova posebna sreća

 


 Brajan Adams je kanadski kantautor i fotograf (fotografija

 mu je drugo zanimanje i za to dobio mnogobrojne nagrade).

 Sajt+društvene mreže https://www.bryanadams.com/


 Petnaesti album ,So happy it hurts' (,Toliko srećan da boli')

 https://www.youtube.com/playlist?list=PLaPEstx8t-dqP4bQY_BzXE6jiGQ9V7clJ.


                                             

 Naslovna pesma, vou vou uvod je kao za reklamu nekog 

 napitka ili slatkiša i očekivala da pesma ne bude tralala (i nije

 ispala tralala). Pesma govori o povratku uobičajnom životu nakon

 onog vremena od pre tri godine (Brajan je dvaput preležao tu

 bolest), a suvozačica na videu je njegova mama, što mi je jako

 simpatično. Ideja videa 99% bila dobra (dva dela mi baš bodu

 na oči), sa druge strane mi se sviđa spoj zvukova osamdesetih

 i sadašnjice.


 Never gonna rain (,Nikad neće pasti kiša'), govori o optimizmu,

 energična rok i sjajna pesma. Jednostavnost videa i slika idu uz

 priču pesme.


 You lift me up (,Ti me dižeš'), romantičarski tekst u njegovom

 ruhu o voljenoj osobi. Kao i za drugu pesmu, snimljen na istom

 mestu, ima blage kantri elemente u refrenu,


 I've been looking for you (,Tebe sam tražio'), atmosferski je

 kao pesme sa ranijih početaka rokenrola (naravno da je sada

 u producentskom smislu potpuno savršeno zvuči).

 Za energičan rokenrol ples i super je.


 Always have, always will (,Oduvek bila, oduvek će biti'), ona

 oduvek bila i biće uz njega, prošli su kroz sve i dalje su zajedno.

 Odlična pesma.


 On the road (,Na putu'), jedva čeka povratak na svom muzičkom

 putu i pustolovinama i zanimljiv mi delić pesme da ne želi biti

 Betmen, predsednik, Tarzan, direktor, mlekadžija, stranac ili poštar,

 već on sam. Zanimljiv je muzički video (mislila sam da će biti u

 automobilu ili nekom drugom prevoznom sredstvu) i super mi je

 priča pesme.


 Kick ass (,Razbij'), uvodne stihove govorio kao prerušeni Bog

 engleski super glumac starije garde Džon Kliz (ako vam se ne

 sviđa to, pesma počinje u 1:26).

 Super je što su obučeni u belo (Brajan i njegov prateći bend),

 velika, pozitivna energija i ritam pesme.


 I ain't worth s*** without you (,Neće vredeti s* bez tebe'), očekivala

 sam tešku muzičku depresiju i pevanje, ali glavni junak će se

 uskoro dići na noge, nakon praznine. Instrumentalno mi je

 pesma super i energična, vokalno onako.


 Let's do this (,Hajde da to uradimo'), dobra ljubavna pesma koja

 sigurno zvuči bolje uživo, nego u studijskoj verziji.


 Just like me, just like you (,Samo kao ja, samo kao ti'), pokušava

 reći kako se oseća, a njihova veza je u problemu zbog nesuglasica.

 Tema pesme ok, ali sveukupno mi zvučalo na žalost dosadno.


 Just about gone (,Samo da nestanem'), on planira nestati/otići iz

 veze gde ga ona ne vrednuje, proziva lažovom i igračom. Njega

 ne zanimaju više njene priče, scene koje pravi i znati šta se dešava.

 Pesma nije stoprocentno vau (muzika i pevanje su mogli biti

 dinamičniji), sa druge strane mi je bolja od prethodne pesme.


 These are the moments that make up my life (,Postoje trenuci koji

 čine moj život'), lepa završna pesma o trenucima koji žive njegov

 život i oni su posebni (miris njenog parfema, pravljenja doručka

 za decu, njihov smeh).


 Ocena 9


 Favoriti, 8/12 pesama.


 Zaključak


  Adams imao posebno nadahnuće za stvaranje ovog albuma i drago

 mi što uspeo dvaput preležati to što je preležao. Album jeste vredan

 slušanja i za njegove okorele obožavaoce i one koji se upoznaju

 sa njegovim radom.

   

Нема коментара:

Постави коментар