Претражи овај блог

четвртак, 27. април 2023.

Utisci o... Beogradsko proleće 2023. 2/2 (favoriti, dve pesme koje mogu proći i konačni zaključak)

 


 1. deo (utisci) https://muaria.blogspot.com/2023/04/utisci-o-beogradsko-prolece-2023-12.html


 2. deo, favoriti, dve pesme koje mogu proći i konačni zaključak.



 1. Tijana Bogićević apsolutno zaslužila pobedu na ovom

 festivalu sa pesmom ,Krila od dima'. Orkestar i prateći 

 vokali su za veliku desetku i ona. Ta pesma će se sigurno puštati

 na radijima širom zemlje. 

                                        



 2. Adijevu pesmu ,Pusto ostrvo'

 sam zavolela tek posle par slušanja, bilo bi ok da je ostvario 

 pobedu. Trebao je dobiti i za najbolju interpretaciju.

                                           


 3. Isak opravdano ostvario to 3. mesto sa pesmom ,Svakoj sam

 po nešto dao'. Za drugo ili prvo mesto, falilo je energičnosti u

 pevanju tokom poslednjih stihova i čini mi se da u nekim

 trenucima pevao suviše suzdržano.


                                              


 

 4. Danijel Alibabić- Pitaj ga


                                             

 Pohvalila sam ga na ovom linku, odnosno njegovu pesmu

 ,Napadam' https://muaria.blogspot.com/2023/01/najbolji-regionalni-solisti-u-2022.html,

 početak pesme nije mi ostavio poseban utisak, ali kod prvog

 refrena promenio drastično mišljenje. 


 Koje nagrade trebao dobiti?


 Najbolji tekst (Lejla Hot), najbolja muzika (Jovan Jovanov

 i Lejla Hot) i aranžman (Mahir Sarihodžić). Stvarno je bezveze što

 ova pesma nije osvojila bar neku od ovih nagrada!



 5. Ana  Stanić- Krila


                                           

 Za nju sam bila sigurna da će izvesti odlično svoju pesmu

 (za nju napisala tekst i uradila muziku). Pesma ima retro zvuk

 iz devedesetih (tadašnja pop muzika) i orkestarski zvučala odlično.


 Koje nagrade trebala dobiti?


 Dobro je što uspela osvojiti specijalnu nagradu, kao i 

 Mahir Sarihodžić (aranžman).



 6. Iva Lorens- Stranac


                                           

 Jeste na početku zvučala nesigurno, ali postepeno sve krenulo

 kako treba i bila odlična. Deo teksta napisao hrvatski kolega

 Matija Cvek, deo ona i ova pesma trebala biti zapaženija široj

 javnosti.


 Koje nagrade trebala dobiti?


 Najbolji tekst (Iva i Matija) i najbolji aranžman (Iva, Andrija

 Gavrilović i Emilija Đonin, jedna od učesnica 3.

 sezone ,Ja imam talenat' i Dečje Evrovizije 2014.).



 


                         Pesme koje mogu proći



 1. Saša Vasić- Otac


                                         

 Za njega je super što se vratio na muzičku scenu, uz filozofsko

 duhovnu pesmu smislenog teksta.

 Prateći vokali odlično počeli sa uvodom, strofe su mi na žalost bile

 previše ravne, refren potpuno drugačija i bolja priča.



 Koje nagrade trebao dobiti?


 Najbolji tekst (mogao je podeliti sa Borom Čorbom tu nagradu).



 2. Kristijan Kiki Rahimovski- Suze nebeske


                                           

 Ova pesma je mnogo bolja od prošlogodišnje ,Atlantida' i nije

 mi sada smetao prizvuk pesama ala Parni Valjak (preciznije

 pesma ,Moja je pjesma lagana'). I potpuno mi je ok što je dobio

 nagradu za najbolju interpretaciju.



                                    Konačni zaključak



  Bleđa verzija od prošlogodišnje (neki od razloga se nalaze na

 1. delu utisaka), za sledeću godinu očekujem maksimalni

 profesionalizam po pitanju ozvučenja, kamera i mikrofona!

 Karte pod hitno da budu jeftinije (najjeftinija bila 1500 dinara)

 i cene su na žalost bile nenormalno visoke za šire građanstvo koje 

 bi da se upozna uživo sa omiljenim izvođačima i čuju živu

 muziku iz prve ruke.



 Brojka od osamnaest učesnika je sasvim dovoljna (ja bih čak

 stavila između deset i četrnaest učesnika), žalostan je bio odjek

 za ovu godinu (što medijski, što u MTS dvorani).  


 

   

Нема коментара:

Постави коментар