Претражи овај блог

недеља, 16. април 2023.

Povratak kući engleskog ženskog indi pop/pank tria

 


 Big Joanie (,Velika Džoani') je engleski ženski pank trio osnovan

2013. godine. 


 Sajt+društvene mreže https://bigjoanie.com/.


 Drugi album ,Povratak kući' https://www.youtube.com/playlist?list=PLLJ7xxyLtl4Tqwje2g_3YbE1cLCpCmlTf.


                                            

 Cactus tree (,Kaktusovo drvo'), otišao od nje i posadila drvo kaktusa u

 nadi da će doći za mesec dana (na kraju je trajno otišao).

 Muzika je potpuno u stilu alternativne rok muzike iz devedesetih,

 visokog kvaliteta i jedini problem sam imala što u studijskoj 

 varijanti pevačica Stefani Filips nije pevala glasnije.


 Taut (,Zategnuta'), njen život je zategnut na sredini, praviće stalno

 greške i energija pesme ima ritmično zanimljiv nivo.


 Confident man (,Samouveren čovek'), mogla bi biti samouveren

 čovek i želi to biti. Dopada mi se klavijaturska muzička vladavina,

 baš je išla uz atmosferu pesme.


 What are you waiting for (,Šta čekaš'), očekivala sam složenije i

 obimnije stihove i baš me razočaralo što se prečesto ponavljao

 naslov pesme.


 In my arms (,U mojim rukama'), sanja ga u svojim rukama.

 Muzika solidna, Stefani me nije ubedila da se saosećam sa

 pesmom.


 Your words (,Tvoje reči'), nju su povređivale njegove reči. 

 Sanjarsko sintpop zvuk mi prijao u uvodu, tekstualno snažna

 ženska pesma i kritika osobama koje povređuju teškim i lošim

 rečima. Falilo mi malo pevačkog začina kod refrena.


 Za pesmu ,Count to 10' (,Brojim do 10'), mislila sam da će

 biti teškog kritičkog teksta i mračnije muzike. Zapravo ispala

 romantičarsko klavijaturska pesma i da je aranžman bio 

 stoprocentno u stilu osamdesetih, bila bi alternativni hit.


 Happier still (,Dalje srećnija'), želi biti biti dalje srećnija u svom

 životu. Prošla kroz određen period, trenutno se oseća dobro i 

 srećnija. Volela bih da čujem neku grandž grupu da obradi ovu

 pesmu.


 Insecure (,Nesigurna'), oseća se nesigurno u svom životu i svi

 iz njene okoline imaju stabilne živote, žive van grada i nije sigurna

 šta bi moglo biti da je drugačije uradila određene stvari u životu.

 Odlično Stefanino pevanje i čistije od određenih, prethodnih 

 pesama.


 Today (,Danas'), danas joj osoba nedostaje i samo da njihovu 

 ljubav ne ukloni. Refren je samo naslov pesme, htela sam zavoleti

 ovu pesmu ali na žalost ispala dosadna.


 I will (,Hoću'), ako bi napisala knjigu o njima, ona bi iznela sve.

 Reći će istinu šta se zbivalo i hoće to učiniti. Ukoliko njihov dom

 bude sa velikom rupom, ona će je napuniti. Ok pesma.


 Repriza pete pesme, mogli su da je ne uvrste u album.


 Sainted (,Sveta'), pronašao je na tihoj ulici gde lavande slatko 

 mirišu. Postala je sveta nakon njegovog poljupca. Isti nivo kao

 jedanaesta pesma.


 Ocena 8.5


 Favoriti, 6/13 pesama.


 Zaključak


  Ovaj album je više indi pop sa veoma malo pank zvuka (tekstovi

 su doduše bili mešavina oba žanra). Poštujem njihovo

 stvaralaštvo, koncept albuma i dobro je što grupa nalik njima 

 postoji, ujedno podstakne mlađe generacije da stvaraju sličnu

 muziku. Omot za album je meni jedan od najoriginalnijih i 

 najlepših.  

Нема коментара:

Постави коментар