Претражи овај блог

уторак, 19. април 2022.

On se na pravi način otvorio u vidu ,Ja'

 


 Njegove dve odlične pesme https://muaria.blogspot.com/2020/04/original-ili-robin-1-blaza-rokenrol-ili.html i

 https://muaria.blogspot.com/2020/04/original-ili-pdz-varijanta-24-glam-rok.html.


                                                         

 O njemu sam mislila da se kroz originalan način (i u ono vreme kad 

 je počinjao suviše smeo) krio svoju pravu ličnost iza scene. Ta 

 ličnost u ranijim fazama života bila teskobna, ne bi se usudio da 

 reši na direktan način problem i gutao svoje unutrašnje muke kroz 

 alkohol i drogu.


 Odnos sa svojom majkom bio više žalostan, sa dosta verbalnih

 peckanja i minimalne podrške njegove karijere i života, drago mi

 za njega što se ostvario u privatnom planu, ne vodi poročan život

 već duže vreme, istinski bavi humanitarnim radom i podržava

 svoje mlađe kolege.


 Dejan Cukić opravdano dobio ulogu prevodioca ovog dela, sam

 Elton održao koncerte u SFRJ za vreme osamdesetih (dobro je što

 to D.C ubacio kao napomenu), a ako hoćete neke tabloidne 
 
 pikanterije u ovom delu, nećete dobiti (na moju veliku radost).


 Ocena 10

 

Нема коментара:

Постави коментар