Претражи овај блог

четвртак, 8. јул 2021.

Debitovali su sa pravom pesmom...


     

   Topp Dogg (od 2018. se zovu Xeno-T) je bila južnokorejska K-pop/

 hip hop grupa koja originalno imala trinaestoro članova u 2013, a 

 od 2018, ostalo pet članova.


 Zbog slabe zainteresovanosti publike, nesposobnost njihove 

 izdavačke kuće i ostalih problema, grupa se raspala ove godine

 Na ovom postu, biće priče o njihovom prvom Ep-u ,Dogg's out'

 (,Psi napolju') i nalaze se pet pesama. U repakovanju, nalaze se još

 dve pesme.


                                                       

 Uvodna pesma kao i naslov Ep-a su sasvim jasno govorili poruku

 pesme da su spremni pokazati svoje talente, energiju i umeće. Pesma

 je srednjeg tempa, dominirao reperski deo (Kido, Dženisi, Jano,

 Ksero i A-Tom) i začudilo me što im ova pesma nije bila debi.


 Ali, druga pesma ,Follow me' (,Prati me') jeste bila njihova debi 

 pesma, ona+video su pun eksplozivni pogodak i govori da zaprate

 njihovo umeće.                                                


 Kidova pesma ,Girl like you' (,Devojka kao ti') potpuna laganica

 po pitanju muzike, tekst govori o tome da će teško neka druga

 zameniti nju. U pozitivnom smislu, iznenadi me njegov mekši glas.


 Cute girl (,Slatka devojka') ima simpatičan tekst o naslovnoj 

 junakinji koja ih očarala, helou deo me malko smorio. Video pesme

 bi bio sigurno zanimljiv.


 Playground (,Igralište') gde figurativno govore o budućem mestu u

 vidu bine, da će uskoro dominirati u njoj i drugi prate. Dobra je 

 pesma.


 Cigarette (,Cigareta') je pesma specifičnog teksta gde oni pevaju

 da privlačnost prema njoj nalik cigareti. U videu, ne pojavljuju se

 Jano i A-Tom (vokali njih dvojice se pojavljuju, ali su bili ispod

 starosne granice, da bi bili u videu+tema pesme). Tek posle 

 četvrtog slušanja mi se svidela.                                                     


 

                                                           

 Kineska verzija ,Prati me' mi zvuči nekako suviše čudno, 

 istovremeno za nijansu bolje pevaju na kineskom od Exo-a.


 Ocena 8


 Favoriti:5/7 pesama.


 Zaključak


 Dovršiću naslov posta u vidu da ovom albumu falilo još dve

 k-pop/hip hop pesme, osećam da nije imao ovaj EP veliki

 odjek. Kidova pesma ljudski kida, a mogao je neko od vokala da

 ima svoju pesmu (Hansol ili Nakta su mi prve opcije). Samo pesma

 ,Prati me' imala veći odjek u javnosti, što je velika šteta.




 
 


 

                                


                                          

 

 

   

Нема коментара:

Постави коментар