Претражи овај блог

недеља, 9. мај 2021.

Snejkova ,Bela karta'

 


 Di džej Snejk (Viliam Sami Etjen Grigrašin) ima dve Bilbordove

 nagrade i dvaput bio nominovan za Gremija. Nastupaće na

 ovogodišnjem Egzitu 8. jula.

 Sajt+društvene mreže https://djsnake.com/.


  Drugi album ,Carte Blanche' (,Bela karta') izdao 2019.


 Ceo album https://www.youtube.com/playlist?list=PLZny93kBy6rPVmOervzHlfVmDQTujZOps.


                                                   

 Butterfly effect (,Efekat leptira') jaka uvodna pesma i on je

 koristi kao uvodnu pesmu na koncertima.


 Quiet storm (,Tiha oluja') je saradnja sa engleskim kolegom

 Zumbojem i oni su preuzeli dva stiha pesme ,Kappee' od finske 

 narodne grupe ,,Vreteno' (o njihovom koncertu sam pisala

 na ovom postu https://muaria.blogspot.com/2016/11/vesela-grupa-vreteno.html).

 Mislila sam da je ne moguće kombinacija dabstepa, elektronske

 i narodne muzike u ovom slučaju, ali ispalo veoma pozitivno

 iznenađenje.


 Uvod u ,When the lights go down' (,Kada svetla padnu dole') mi

 se ne sviđa, posle mi pesma bila ok.


 Recognize (,Prepoznaj'), saradnja sa kanadskim duom Mahid

 Džordan, dobar tekst, lagana muzika.


 No more (,Ne više') saradnja sa Zuom (njegov odlični 3. album

 https://muaria.blogspot.com/2021/05/zemlja-sna-3-album.html)

 eksciplitnog teksta da ne želi imati ništa sa njom, jer ga lagala

 u lice. Samo da je tekst bio blago izmenjen, ova pesma bi bila za

 desetku.


 Made in France (,Napravljeno u Francuskoj') saradnja sa

 tri sunarodnika Čamijem, Malaom i Merserom, odlično energična

 pesma.


 Enzo (,Enco'), saradnja sa tri repera Ček Vesom, Ofsetom,

 21 Savage i Gučijem Maneom. Tipično repovanje, ritam i muzička

 pozadina mi se dopadaju, tekst ima dobre reference na određene

 ličnosti, al' u suštini pesma mi nije zanimljiva. Naslov pesme je

 ime osnivača Ferarija, ujedno i glavne teme.


 Smile (,Osmeh'), saradnja sa reperom Brajsonom Tajlerom koji ima

 opušteno, čisto repovanje i malo pevanja. Ova pesma trebala dobiti

 veću pažnju.


 Try me (,Probaj me'), odlična saradnja sa Plastic Toy.


 Loco contigo (,Lud za tobom') prvi hit na ovom albumu u saradnji

 sa Džej Bolvinom i reperom Tajgom. Po mom mišljenju se ova

 pesma previše puštala po našim radio stanicama (jedino mi refren

 ok, ostale strofe nisam zapamtila, nit' imaju nešto posebno).


 Taki taki (saradnja sa Selenom Gomez, Ozunom i Kardi B) drugi

 hit na ovom albumu sam po ranijim slušanjima znala samo po

 refrenu koji izvodio Ozuna. Njegov deo dobar, Kardi B bila 

 ozbiljan višak (priznajem da se potrudila oko malo pevanja na

 španskom).

 Selenin deo je super, poslednji refren sa Selenom i Ozunom takođe

 dobar. 


 Fuego (,Vatra'), saradnja sa brazilskom pevačicom Anitom,

 Portorikancem Tainom i Šon Polom je ozbiljno blah pesma.


 Magenta Riddim, simpatičan video, odličan spoj tradicionalne

 jugoazijske muzike i moderne elektronske muzike i ko je potpuno

 ravnodušan na tako sjajnu stvar, nemam dalji komentar.


 Frequency 75 (,Frekvencija 75'), još jedan odličan instrumental gde

 bi bio za automobilske video igrice ili savremene akciono špijunske

 igrice.


 Southside (,Južna strana'), saradnja sa belgijskim kolegom Eptikom,

 prava elektronsko dens energična bomba.


 No option (,Bez opcije'), rege elektronska saradnja sa Nigerijcem

 Burna Bojem sa savremenom, važnom pričom o sadašnjem

 čoveku koji je bez opcije.


 Paris (,Pariz'), saradnja sa albansko američkim reperom Gašijem,

 priča o Gašijevoj muci da se probije u muzičkoj industriji i kako

 na žalost većina nije verovala u njega. Snejk ispao car što je 

 sarađivao sa Gašijem (ovo im je druga zajednička pesma, prva je

 ,Creep on me', zajedno sa Frenč Montanom), dok sam Gaši ima

 dobar glas.


 Ocena 8


 Favoriti- 11/17 pesama.


  Zaključak


 Mislila sam da će mi se dopasti između pet i deset pesama,

 isključivo solo i duetske pesme su imale veći nivo od onih sa više

 od dvoje osoba u pesmama. Ne iznenađuje me zašto većina

 muzičara želi ponovnu saradnju s' njim i gostovanja svuda po svetu.    

   

 

Нема коментара:

Постави коментар