Претражи овај блог

петак, 24. април 2020.

Tri mane ubiše pojam kod ove verzije




 Fantastična veronska verzija Otela

 https://muaria.blogspot.com/2019/01/otelo-opera.html.


 Pre četiri godine, na Uskršnjem festivalu je bila izvedena

 opera ,Otelo' u Salcburgu. Dirigent Kristijan Tilman.


                                                  

 Svi glavni pevači ovde Hose Kura (Otelo), Dorotea Rošman

 (Dezdemona), Karlos Alvarez (Jago) i Benjamin Bernhajm

 (Kasio) su vrhunski izveli svoje arije i uloge.


 Kostimi glavnih pevača odlični, kod horista mi se više dopali

 crveni kostimi od crnih (crni su veoma mračno i teško stajali na

 njima).


 Ova verzija bi takođe dobila desetku, ali me tri mane ubiše u

 pojam.


 1. Scenografija. Veoma prosta, a tako hladna i grozna (razumela

 sam da su hteli minimalnu modernost na ovom polju,

 ali veliko neee za mene). Jedini potez kod scenografije koji me 

 baš oduševio jeste pad velikog, lažnog zida u II činu.


 2. Crni anđeo. Svrha crnog anđela bila da će doneti posebnu

 nesreću kod dva glavna lika u vidu Otela i Dezdemone. Nije

 mi se svideo njen lik, ništa nije pevala, plesala ili govorila.


 3. Dezdemonin kraj. Ovde je nastradala suviše brzo i prosto

 (njenog lika mi ozbiljno žao i ne odobravam Otelov čin), dok

 u prvoj verziji istoimenog dela, to odrađeno dramatično ubedljivo.



 Ocena 5

Нема коментара:

Постави коментар