Претражи овај блог

недеља, 2. септембар 2018.

Žešći Đorđetov album




 Amovi https://muaria.blogspot.com/2018/07/uspesna-tranzicija-iz-skaja-u-ora.html

 Prošle godine, izdao je i drugi album ,Sam pao sam se ubio' koji

 ima jači pop rok zvuk, malo bluza, alternativnog i indi roka.




Ceo album ,Sam pao sam se ubio'

Ko te laže je ala Hendriks varijanta (muzički deo), u pesmi

 ,Sjebano' sam jedva razumela šta peva u drugoj strofi.

 Jedini duet na ovom albumu je napravio sa Oliverom 

 Nektarijevićem (pevač grupe ,Kanda Kodža i Nebojša') u pesmi

 ,Patnja'. Njih dvojica imaju totalno različite vokale+ muzičke

 stilove, ali je sama pesma ispala odlična domaća bluz stvar!


 Čuvam te je jako lepa posveta njegovog ćerci, Trojanski slon

 jedina od neomiljenih pesama sa ovog albuma.

 Điha je jak bluz jiha i ukapiraćete brzo zašto se ova pesma tako

 zove.


 Član 23 stvarno postoji i u komentarima je objasnio Dedijer

 (veoma jaka pesma). Nisam dobro je surovo dobra pesma za

 kraj ovog žešćeg albuma.


 Ocena 9



                                                   

Нема коментара:

Постави коментар