Претражи овај блог

среда, 21. фебруар 2018.

Pobednik Beovizije 2018+...




 Sinoć se održala ,Beovizija 2018.' i na postu

 https://muaria.blogspot.rs/2018/02/imam-5-favorita-za-naseg-predstavnika.html,

 sam opisala moje favorite.



 Od mojih 5 favorita (Sanja Ilić i Balkanika, Saška Janković,

 Dušan Svilar, Biber i Dj Bravo i Danijel), samo jedan nije bio

 u top 5 (Danijel završio na 8. mestu, što me šokiralo).



 Četvrti je bio Lord, što nisam očekivala, a čudo što Maja Nikolić

 nije bila poslednja (završila je na 10. mestu i naravno da će

 od žirija dobiti nulu).


 Učesnici sa neslavnom nulom od strane publike i žirija su:

 Osmi vazduh i prijatelji, Igor Lazarević (očekivala sam da će

 publika spasiti od te nule), Bass, Lana i Aldo, Srđan i Emil i

 Sevdah Baby. Od tih šestoro izvođača, po mom mišljenju su bili

 loši: Osmi vazduh i prijatelji, Srđan i Emil i Sevdah Baby.




 Moram priznati da mi je malko žao što Saška ne ide na

 ovogodišnju Evroviziju. Sve čestitke za Sanju Ilića i njegovu

 Balkaniku i ura, konačno pesma na našem jeziku na Evroviziji!


                                          Pobednička pesma! :-D



Нема коментара:

Постави коментар